Cache key cannot be empty.

Medlem
Cache key cannot be empty.

Hej

Det går inte att lägga till spelinformation, man får felmeddelandet "Cache key cannot be empty.".

Mvh


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

Menar du till din spelsamling eller speldatabasen?


signatur
Medlem

Speldatabasen. Den länken "Saknas fakta om X?" på spelets info-sida som finns till höger under releasedatumet. Jag klickar på länken, får upp formuläret och sedan, efter att ha fyllt i info, klickar på "Jag är klar, skicka in mitt bidrag!" så kommer en felsida med ovanstående felmeddelande.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Uppdatering:

Verkar vara en skriptblockerare som jag har som ställde till det. Jag inaktiverade det och då gick det.

Borde naturligtvis ha testat det med en gång, jag ber om ursäkt för att jag tog er tid pga min dumhet...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nej se på fan, det kom igen. Måste vara ngt annat. Som t ex ett fält som skickas med. Testade med att enbart ändra realesdatum förut och då gick det, men när jag fyller i flera fält så kommer samma sak igen.

// edit

Testade runt lite och när jag fyllde i utgivare så kom det, tog bort utgivare och fick istället meddelandet:

Kunde inte skapa katalog: /home/fz/filer/image-storage/zb/zbb5/

// edit igen

När man varken fyller i boxshot eller utgivare så fungerar det. Så Utgivare ger första felet, boxart ger det andra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar