Spana in läckert gameplay från Horizon: Zero Dawn till PS4 Pro

Robot
Spana in läckert gameplay från Horizon: Zero Dawn till PS4 Pro
Medlem
Spana in läckert gameplay från Horizon: Zero Dawn till PS4 Pro

undrar om musiken är vad man kan förvänta sig av spelet, den var stämningsfull... sällan man (eller jag snarare) inte störs av sång i spelsoundtrack


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Jag ryser av att se henne hålla i repet med bara händerna.

Medlem

måste blåsa som fan också

Medlem

Vad ska en ps4 pro kunna spela 4k i? 15 fps?

Ambassadör
Xbox

Haha, händerna på repet... Man undrar ju om spelutvecklare har någon som helst erfarenhet av verkligheten? Köttslamsor är det enda som skulle vara kvar, om hon öht lyckats hålla fast hela vägen.
Trams.


signatur

Jump in.

Medlem

Spana in denna riktigt bra video om PS4 Pro

Det blir inte native 4K , och det är 30fps...

https://www.youtube.com/watch?v=pUb63Dc7-Bw

Medlem

Intense ropeburn!!!

Medlem

Skulle vilja se skillnaden på Ps4 pro och vanliga ps4 grafikmässigt. Bara för att se om det är värt/lönt att uppdatera sig till Pro eller inte

Medlem
Skrivet av Oneone:

Spana in denna riktigt bra video om PS4 Pro

Det blir inte native 4K , och det är 30fps...

https://www.youtube.com/watch?v=pUb63Dc7-Bw

Bra video.

Blir native 4K i Last of Us Remastered till PS4 Pro som nämns i videon.

Blev själv jävligt hypad efter videon när dom prisar 4K upscaling och hdr.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Är det en bläckfisk


signatur

Styret upp och däcken ner

Gnällkuk

Blev besviken när jag fick höra att Guerilla Games jobbade med detta och inte ett nytt Killzone. Spelet ser rätt tråkigt ut också, FarCry fast i någon skev fantasi med robotar som av någon ologisk anledning efterliknar dinosaurier.

Snyggt är det men känns så oerhört urvattnat. Skulle inte förvåna mig om det finns utkikstorn/platser i spelet också för att upptäcka platser inom ett visst område. Har svårt att smälta att avancerade robotar skulle välja klumpiga dinosaurier.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar