Hämta Tropico 4 gratis på Humble Bundle

Robot
Medlem
Hämta Tropico 4 gratis på Humble Bundle

Man kan ju klargöra att det är på Steam man hämtar spelet, Humble Bundle skänker bara nyckeln.

Medlem

Nu har jag redan Tropico 4, men trevligt ändå.

Medlem

Man måste länka steam-kontot också.

Medlem

Kul lir för er som aldrig prövat, och nu finns det anledning att göra det.

Medlem

Undrar när Tropico 6 kommer?

Är det bara jag som aldrig har kört "vanligt" på Tropico? Har alltid kört med pengarfusk så jag kan bygga hur jag vill

Känns väldigt svårt att få till en "lycklig" stad om man måste bygga industrier och grejer

Redaktör
Skrivet av Svinfet:

Man kan ju klargöra att det är på Steam man hämtar spelet, Humble Bundle skänker bara nyckeln.

Så sant så. Fixat!


signatur
Medlem

Hade bara Tropico 3 så den gled jag in och tog ett ex av.
Gratis är alltid gott.

Medlem

Tack FZ


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Releasehästryttare

14 sep blir the crew fritt att hämta på uplay

Medlem

Precis när det är lite kris på kontot men kliar hårt i fingrarna också! Stort tack för tipset!

Tackar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Grymt, hört att det ska vara riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Wranz:

Man måste länka steam-kontot också.

Nej du får en nyckel.

Medlem

Gratis gillar vi!

Medlem

Done, tack för tipset.

Homefront: the Revolution är gratis på Steam i helgen för provspel. Om nån är intresserad.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Wranz:

Man måste länka steam-kontot också.

Nej du får en nyckel.

Jag får en pop-up: Steam link required

Before you can redeem your free copy of Tropico 4, you must link your Steam account to your Humble Bundle account.

Cancel / Link Steam Account.

Någon kod ser jag inte dock.

Medlem
Skrivet av Wranz:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Wranz:

Man måste länka steam-kontot också.

Nej du får en nyckel.

Jag får en pop-up: Steam link required

Before you can redeem your free copy of Tropico 4, you must link your Steam account to your Humble Bundle account.

Cancel / Link Steam Account.

Någon kod ser jag inte dock.

Kommer några steg senare i processen.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Tack för tipset!
Edit: Om man har Steam Guard verkar det inte fungera förräns den är avstängd. Efter att jag hade gjort det fungerade det hur bra som helst. Bara som ett tips ifall ni råkar ut för det samma.

Medlem
Skrivet av Wranz:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Wranz:

Man måste länka steam-kontot också.

Nej du får en nyckel.

Jag får en pop-up: Steam link required

Before you can redeem your free copy of Tropico 4, you must link your Steam account to your Humble Bundle account.

Cancel / Link Steam Account.

Någon kod ser jag inte dock.

Hm, jag fick bara en kod.

Medlem

bah! missade det ju, alldeles för bra väder i går

1
Skriv svar