Fransman når level 1000 i Overwatch – "jag spelar 16-17 timmar varje dag"

Robot
Fransman når level 1000 i Overwatch – "jag spelar 16-17 timmar varje dag"
Medlem
Fransman når level 1000 i Overwatch – "jag spelar 16-17 timmar varje dag"

Jag är lvl 37

Medlem
Medlem

Jag har spelat Overwatch i... låt mig tänka... *räknar på fingrarna*.... Hm... exakt, ungefär 0 timmar. Finns det någon Achivement för den prestationen?

Medlem
Skrivet av Darzia:

https://www.youtube.com/watch?v=Y50I4KI_o9c

Byt ut warcraft mot overwatch

Första jag tänkte på också x)

Medlem

Fast han kan ju inte köpa ALLT för sina credits. Summer Games hade ju ett separat system för sina prylar exempelvis.

Medlem

16-17 om dagen, vad jobbar man med då? Kanske på någon sådan kontrollstation för kärnvapen, där händer ju aldrig något ändå, bekväma jobb...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

16-17 om dagen, vad jobbar man med då? Kanske på någon sådan kontrollstation för kärnvapen, där händer ju aldrig något ändå, bekväma jobb...

Skulle tro att man inte jobbar alls.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av Hipshot:

16-17 om dagen, vad jobbar man med då? Kanske på någon sådan kontrollstation för kärnvapen, där händer ju aldrig något ändå, bekväma jobb...

Skulle tro att man inte jobbar alls.

Nej, spelar man 16-17 timmar/dygn så finns det ju bara 7-8 timmar kvar för sömn. Inget utrymme för något annat än spelet alltså, inte ens till att äta.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ja, vad säger man, grattis....?

Medlem

Level 25 här och redan tröttnat. Hade jag varit fransmannen hade jag skämts men vi är alla olika.

Lyckades faktist hamna i ett quick game med honom, typ 6 på morgonen, han var typ 600 då.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av redruM:
Skrivet av Hipshot:

16-17 om dagen, vad jobbar man med då? Kanske på någon sådan kontrollstation för kärnvapen, där händer ju aldrig något ändå, bekväma jobb...

Skulle tro att man inte jobbar alls.

Nej, spelar man 16-17 timmar/dygn så finns det ju bara 7-8 timmar kvar för sömn. Inget utrymme för något annat än spelet alltså, inte ens till att äta.

Aktier, poker.

Nån timme om dagen så !

Inaktiv

Vilken sorglig person.

Medlem

Definitivt shit bucket

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av redruM:
Skrivet av Hipshot:

16-17 om dagen, vad jobbar man med då? Kanske på någon sådan kontrollstation för kärnvapen, där händer ju aldrig något ändå, bekväma jobb...

Skulle tro att man inte jobbar alls.

Nej, spelar man 16-17 timmar/dygn så finns det ju bara 7-8 timmar kvar för sömn. Inget utrymme för något annat än spelet alltså, inte ens till att äta.

Aktier, poker.

Nån timme om dagen så !

Eller så är han inte så gammal å har föräldrar som försörjer honom.

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av redruM:
Skrivet av Hipshot:

16-17 om dagen, vad jobbar man med då? Kanske på någon sådan kontrollstation för kärnvapen, där händer ju aldrig något ändå, bekväma jobb...

Skulle tro att man inte jobbar alls.

Nej, spelar man 16-17 timmar/dygn så finns det ju bara 7-8 timmar kvar för sömn. Inget utrymme för något annat än spelet alltså, inte ens till att äta.

Aktier, poker.

Nån timme om dagen så !

Eller så är han inte så gammal å har föräldrar som försörjer honom.

Eller Streamar han kanske på heltid?
Sorgligt i vilket fall.

Releasehästryttare
Skrivet av Bennii:

Jag har spelat Overwatch i... låt mig tänka... *räknar på fingrarna*.... Hm... exakt, ungefär 0 timmar. Finns det någon Achivement för den prestationen?

Gratis och spela på xbone och ps4 nu i helgen, blizzard ger finger åt Pc dock, inget test åt oss.

Medlem

Vilket liv, helvete vilken ångest man skulle ha över att slösa 16 timmar om dagen på ett spel.

Medlem

Vad griniga ni är! Kan vi inte bara glädjas åt att han har hittat något han gillar?


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Surahero:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av redruM:
Skrivet av Hipshot:

16-17 om dagen, vad jobbar man med då? Kanske på någon sådan kontrollstation för kärnvapen, där händer ju aldrig något ändå, bekväma jobb...

Skulle tro att man inte jobbar alls.

Nej, spelar man 16-17 timmar/dygn så finns det ju bara 7-8 timmar kvar för sömn. Inget utrymme för något annat än spelet alltså, inte ens till att äta.

Aktier, poker.

Nån timme om dagen så !

Eller så är han inte så gammal å har föräldrar som försörjer honom.

Eller Streamar han kanske på heltid?
Sorgligt i vilket fall.

Tänk om han som en mindre pewdiepie, fast inom streaming och tjänar lagom bra på att spela spel då =O?

Medlem
Skrivet av Managor:

Vad griniga ni är! Kan vi inte bara glädjas åt att han har hittat något han gillar?

Tack! Eller hur, han måste ju uppenbarligen tycka att spelet är roligt eller alternativt få ut något av det.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag har spelat Overwatch i... låt mig tänka... *räknar på fingrarna*.... Hm... exakt, ungefär 0 timmar. Finns det någon Achivement för den prestationen?

Har du inga fingrar?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Fan vad sorgliga folk är som tycker andra är sorgliga :S

Medlem
Skrivet av nils45:

Hahahahaha

Medlem

Bidragstagare

Medlem

det var ju typ vad jag la ner på quake när man var 19bast.. 30ish tim sen hem o sova 16tim.. sen tillbaka lika mkt i typ 1 års tid.. ge o ta..

och de gav resultat då vi ägde sra3l turneringen 3 gånger på raken (clanen defcon).. så roliga minnen kommer jag ha med mig resten av livet och än idag har jag inte ångrat mig för att jag la ner så mycket tid.

Medlem

Alltid lika imponerad av folk som kan spendera så mycket tid på en och samma spel, jag tröttnar efter max 20 timmar på det mesta

Medlem
Skrivet av Managor:

Vad griniga ni är! Kan vi inte bara glädjas åt att han har hittat något han gillar?

Jag är glad för hans skull, gillar själv Overwatch men jag försöker förstå hur han kan spela så himla mycket utan att bränna ut sig totalt.

12
Skriv svar