Rare förklarar vad Sea of Thieves egentligen är

Robot
Rare förklarar vad Sea of Thieves egentligen är
Medlem
Rare förklarar vad Sea of Thieves egentligen är

Så, man kan spela det solo också, eller missförstod jag videon?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Låter som det kommer att bli en sandbox med PvP och inte jättemycket mer. Det kommer nog att bli ett riktigt kul coop att köra lite då och då dock.

Medlem

Det här ska bli kul!

Medlem
Medlem

Hoppas verkligen på detta. Få testa detta, då jag är stor fan av "Sid Meier's Pirates!" och "Pirates of the burning sea" även fast det spelet föll lite kort efter ett tag.

Gnällkuk
Skrivet av burkmopp:

Wenches?

Kränkt?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd
Skrivet av conthox:

Så, man kan spela det solo också, eller missförstod jag videon?

När du startar spelet så kommer du hamna på en server där det finns andra spelare i den världen. Om du vill hoppa in och spela själv eller hoppa in med ett gäng polare, det är upp till dig. Så uppfattar jag det.

De har sagt att det kommer finnas olika skepp man kan äga för olika stora besättningar, även för de som tar sig fram själv. Men det här spelet bör nog spelas med polare som man kan skratta med.

Medlem
Skrivet av Pungvred:
Skrivet av conthox:

Så, man kan spela det solo också, eller missförstod jag videon?

När du startar spelet så kommer du hamna på en server där det finns andra spelare i den världen. Om du vill hoppa in och spela själv eller hoppa in med ett gäng polare, det är upp till dig. Så uppfattar jag det.

De har sagt att det kommer finnas olika skepp man kan äga för olika stora besättningar, även för de som tar sig fram själv. Men det här spelet bör nog spelas med polare som man kan skratta med.

Det var så jag uppfattade det också, även om jag läste förhandstitten och inte fick ut så mycket av den.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det finns inte mycket att göra med andra ord.

Avstängd
Skrivet av jamorro:

Det finns inte mycket att göra med andra ord.

Det kommer finnas quests och skatter och allt möjligt, men det ska inte vara en utstakad kampanj alla följer.

1
Skriv svar