Testa Homefront: The Revolution gratis i helgen

Robot
Testa Homefront: The Revolution gratis i helgen
Medlem
Testa Homefront: The Revolution gratis i helgen

Håll er borta. Fruktansvärt dåligt spel. Känns som ett koncept som inte ens är i alpha stadiet.

Medlem

spelat i 7h. hörde mycket skit om detta men är överraskad över hur det var. Detta är som Far Cry fast sämre men snyggare xD Ett helt ok spel! lätt värt o spela gratis men inte värt mycke pengar.

Medlem

Vad bra då kan jag avgöra själv om spelet är något att ha utan att pynta ut med pengar som jag knappt har.

Medlem

Spelade i 5h endast för att komma till Timesplitters 2 easter egget, de behöver verkligen släppa timesplitters på PC...

FML
Medlem

Så singeplayer är gratis 24 timmar eller bara multi? Minns att Saints Row 4 var helt fri en weekend och jag hann spela ut det. Dock riktigt bra spel imo att jag fundera på köpa de om priset går ner till rätt bra.

Inaktiv

Det är fruktansvärt.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

spelat i 7h. hörde mycket skit om detta men är överraskad över hur det var. Detta är som Far Cry fast sämre men snyggare xD Ett helt ok spel! lätt värt o spela gratis men inte värt mycke pengar.

Håller med på alla punkter!

Medlem

Blev också överraskad. Bra grafik, bra flyt, snyggt och stora områden att röra sig i. Men ingen drivande story och mp blev jag inte klok på vad man skulle göra. Inte heller i kampanjen. Var helt obegriplig. Massa lotande förstod jag att man skulle syssla med medan man stred men vad och vilka saker man skulle låsa upp gick över mitt förstånd.

Tja, nu är det avinstallerat.


signatur

Det var detta...

Medlem

Jag tycker spelet är faktiskt bättre än ok, det är ett bra spel, ett 3.5 av 5 spel eller ett 75av100% spel...

Därför går man igenom en ganska bra förklarande enkel och kort tutorial i spelet??

Skrivet av ruva:

Blev också överraskad. Bra grafik, bra flyt, snyggt och stora områden att röra sig i. Men ingen drivande story och mp blev jag inte klok på vad man skulle göra. Inte heller i kampanjen. Var helt obegriplig. Massa lotande förstod jag att man skulle syssla med medan man stred men vad och vilka saker man skulle låsa upp gick över mitt förstånd.

Tja, nu är det avinstallerat.

Fattar hur bra som helst, och gillar spelet faktiskt mer än jag nånsin kunde tro. Alla hatare, följer bara hattåget... så typiskt detta följa john samhälle!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

FML
Medlem
Skrivet av HaZe303:

Jag tycker spelet är faktiskt bättre än ok, det är ett bra spel, ett 3.5 av 5 spel eller ett 75av100% spel...

Därför går man igenom en ganska bra förklarande enkel och kort tutorial i spelet??

Skrivet av ruva:

Blev också överraskad. Bra grafik, bra flyt, snyggt och stora områden att röra sig i. Men ingen drivande story och mp blev jag inte klok på vad man skulle göra. Inte heller i kampanjen. Var helt obegriplig. Massa lotande förstod jag att man skulle syssla med medan man stred men vad och vilka saker man skulle låsa upp gick över mitt förstånd.

Tja, nu är det avinstallerat.

Fattar hur bra som helst, och gillar spelet faktiskt mer än jag nånsin kunde tro. Alla hatare, följer bara hattåget... så typiskt detta följa john samhälle!

Håller med. Spelet förtjänar mer än vad FZ gav de, det baserad på vad andra spel fått, men om de var pågrund av alla buggar och dålig optimering vid lansering så förstår jag.

Kändes som Far Cry möter Deus Ex möter Crysis. Flöt på riktigt bra och synd att dem valde att göra de gratis 1-2 dagar då man kan spela igenom de relativt kvickt. Läste 5 timmar, men mig tog 11 timmar och då lämnade jag några safehouse kvar att låsa upp. Men jag hade 22k cash kvar mot slutet, så pengarna bara ramlade in och jag hade redan låst upp allt, men skippade uppgradering av vapen jag inte använde.

Fick ni upp nån notis ens om att spelet fanns på rea och gratis denna helgen i Steam? Hade inte vetat om inte FZ skrev om det.

Gen
Medlem
Skrivet av kentxy:

Så singeplayer är gratis 24 timmar eller bara multi? Minns att Saints Row 4 var helt fri en weekend och jag hann spela ut det. Dock riktigt bra spel imo att jag fundera på köpa de om priset går ner till rätt bra.

Undrar också detta. Sägs ju vara ett rätt kort spel så en helg lär man lätt varva det på.

Edit - Aha, det var gratis under helgen som var...osis.

FML
Medlem

Tydligen fanns de även ett coop läge med upp till 4 spelare. Homefront Revolution, en oslipad diamant?

1
Skriv svar