Systemkraven för Mafia III släppta

Robot
Systemkraven för Mafia III släppta

Gangsterlivet kräfva denna dator.

#mafia-iii


Medlem
Systemkraven för Mafia III släppta

Det här tror jag kommer bli en mäktig upplevelse. Ett av höstens stora favoritsläpp för egen del...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

tvivlar man måste ha en core i5 som minimum och 6gb ram känns också konstigt standard borde vara 8gb ändå..

Medlem

Detta blir nog höstens stora flopp

Medlem

Har Gtx 780 och I7 3770K, alltdå vad som står för rekommenderat. Kan man då förvänta sig att spela på medel eller höga inställningar????

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Det här tror jag kommer bli en mäktig upplevelse. Ett av höstens stora favoritsläpp för egen del...

Jag känner detsamma. Wow.

Eftersom Rockstar har gått och gömt sig så blir detta ett självklart substitut.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Hoppas verkligen spelet kmr bli bra.
Kommer nog bli någon form av medium inställningar för min del.

De enda små klagomålen på de som visats än så länge är att det är väldigt plottrig UI, saker över halva skärmen, man har både gps och en 3dmarker som visas som en stor pil i världen, behövs verkligen båda?

Sen ogillar jag när spel kmr med inbyggd wallhack.

Än så länge bara små klagomål som antagligen inte kmr dra ner upplevelsen allt för mkt, får väl se vad man tycker när det släpps och man får se lite mer

Gillar dock att dom har liknande healthsystem som i farcry2, mkt bättre än att ha full regen

Medlem

Brukar ni busa på kontoret när någon reser utomlands? Jag vet ju själv hur det kan vara att komma tillbaka från semestern och hitta musen fastlimmad med Loctite i skrivbordet och kontorsstolen upphängd med gaffatejp i taket.

Medlem

Vilka jävla rekommenderade systemkrav. Minns Mafia 2 hade onödigt höga krav också iofs.

Mycket märkligt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

330 spänn på Elgiganten. Inte illa.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Eftersom Rockstar har gått och gömt sig så blir detta ett självklart substitut.

Lite småkul att 2K och Rockstar har samma ägare.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

330 spänn på Elgiganten. Inte illa.

303kr på Greenman Gaming om man är inloggad.

Medlem

En bundle med PS4 och Mafia 3 vore trevligt men inget jag tror kommer hända

Medlem

En i7 processor, Det måste vara ett tecken på dålig optimering?

Inaktiv
Skrivet av Davisx3m:
Skrivet av Mjauv:

330 spänn på Elgiganten. Inte illa.

303kr på Greenman Gaming om man är inloggad.

inget dåligt pris men jag föredrar svenska återförsäljare när valet finns

Medlem

inga problem, kommer kunna spela detta med höga inställningar utan några problem alls.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Dominus:

Detta blir nog höstens stora flopp

Japp. Känt samma sak ända sedan spelet utannonserades.

Jag har mer än gärna fel dock, då varumärket är en av mina favoriter.

Medlem

2:an va bra .. tyvärr va expansionen helt värdelös och urtrist .. tror den hette jimmys vendetta eller ngt . Störde mig ändå lite på tom "open world" .. en hel stad dom ritat upp helt i onödan med inget att göra.

Medlem

Tror på flopp tyvärr, inte blivit det minst imponerad av det hittils. Blir intressant att följa dock.


signatur
Medlem

Skrattretande med systemkraven igen.
I7 3770 som rekomenderat tillsammans med en amd 8350?
Dom är inte ens i samma division.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kuk'n, har inte HDD utrymme

Medlem

Jag ser då fram emot detta, här är en lite intressant video om "features you need to know" angående spelet.


signatur

Nothing is power without Control

Redaktör
Skrivet av Bennii:

Brukar ni busa på kontoret när någon reser utomlands? Jag vet ju själv hur det kan vara att komma tillbaka från semestern och hitta musen fastlimmad med Loctite i skrivbordet och kontorsstolen upphängd med gaffatejp i taket.

NEJ!


signatur
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Det här tror jag kommer bli en mäktig upplevelse. Ett av höstens stora favoritsläpp för egen del...

Det kommer att bli bajs. Jag kommer gärna att erkänna att jag hade fel, men alla mina spindelmannensinnen tinglar.. och.. ja.. Det bådar inte gott.

Anledningen är att de kommer att ta samma vända som med Mafia 2 vilken fullständigt ignorerade allt som var strålande med Mafia. Jag har ingen anledning till att tro att de lärt sig av sina misstag.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av seifuku:

2:an va bra .. tyvärr va expansionen helt värdelös och urtrist .. tror den hette jimmys vendetta eller ngt . Störde mig ändå lite på tom "open world" .. en hel stad dom ritat upp helt i onödan med inget att göra.

Det var ingen sand box. Det enda du kunde göra var att köra runt efter uppdragen och fuckade du upp det så fick du börja om igen. Fullständig vansinnig design.

Mafia däremot, där hade vi en pärla.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar