Unreal Tournament-hyllningen Toxikk släppt

Robot
Unreal Tournament-hyllningen Toxikk släppt

Och du kan spela det gratis!

#overwatch, #toxikk


Releasehästryttare
Unreal Tournament-hyllningen Toxikk släppt

Stängde precis ner det efter testat det i 40 min, och det är bedrövligt.

Test banan där man skall lära sig hoppa och skjuta slutar hålla en i handen efter ett tag, så lyckades inte klura ut hur man skall vägg hoppa över ett stup.

Så efter det så testade jag solo play mot bottar och de va helt hjärndöda

Efter det så gick jag till mp och skulle testa för att se om det funkar .. men efter försökt hitta servrar två gånger och väntat i 3 min vardera så gav jag upp och stängde ner spelet.

Och det visar sig att utgåvan som är gratis highjackar din webläsare och öppnar en sida varje gång man stänger ner spelet.

Testa spelet själv och se om ni har samma upplevelse som jag.

Gnällkuk

Måste testa ikväll. Shareware <3 Får en att tänka tillbaka på
PC-Gamer tiden när man slet av plasten och skickade in månadens skiva i spänd förväntan! Bästa sharewaren var nog RotT, det var ju nästan som ett helt spel.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det verkar ju extremt dåligt... Har inte sett en enda bra "recension".

Medlem

https://www.epicgames.com/unrealtournament/

För er som kanske missat

Gratis
Server browser
Har faktiskt kommit en liten bit i utvecklingen även om det bara är alpha.

Releasehästryttare

Btw, till er som vill testa gratis versionen och vill ha en server bläddare:

Restart Steam -> Top left corner, View -> Servers -> Change Filters -> Select Toxikk as a Game

Såg detta från top helpfull review på steam

Medlem

Laddar ner gratis delen nu och ska göra en egen bedömning från vad jag tycker, men jag är skeptisk.

[edit]

Efter egen åsikt så tycker jag spelet var dåligt, spelar hellre nya UT kan göra exakt samma grejer där

Medlem

Nya UT är ju gratis, och helt okej än så länge.

Testade också en stund; och gäsp, det var tråkigt, men flöt på bra måste jag säga. Det finns alldeles för många liknande spel i omlopp nu känns det som att man hellre vill välja andra alternativ.

Tyckte "Dirty Bomb" var snäppet bättre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillar att arenaFPS är lite på tillbakavägen.
För den som gillar lite mer fart ala quake vill jag tipsa om Reflex, även det är alphaversion men ack så fint flyt.

Medlem

install > meh > uninstall

Inaktiv

Tyckte det var snyggt och flöt bra, och kul att ha k/d ratio på 4 första matchen.
Kommer helt klart spela en del.

1
Skriv svar