Robot
For Honor

Snart har vi svaret på den urgamla frågan vem som skulle vinna mellan en riddare, en viking och en samuraj.

#for-honor, #dark-souls


Gen
Medlem
For Honor

Det är svårare än det ser ut och lär ta ett tag att bemästra. Två mot en är smärtsamt tufft. Dock mycket väloptimerat, snyggt och har bra ljudeffekter.

FML
Medlem

Gillar conceptet och finns säkert folk älskar miljöerna osv. Men som de är ett Ubisoft spel så kommer de vara exakt samma upplägg med sandbox och en liten karta fullt med små saker att låsa upp eller göra.

Moderator | Testpilot

Någon som känner till Bushido blade..! Nämen.

Spelade Alfan och tyckte spelet var kul. Mer än så får jag väl egentligen inte säga, ha.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

pvp-striderna ser ut att uppfylla det man drömde om att Rune skulle vara back in the days, riktigt bastant och lagom verklighetstroget


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Viking, samurai, riddare?,,, BAH,,, humbug, ,,, NINJA, där har vi vinnaren!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

k3m
Medlem
Skrivet av Sillage:

Viking, samurai, riddare?,,, BAH,,, humbug, ,,, NINJA, där har vi vinnaren!
http://i.giphy.com/AXEydwc0kEqn6.gif

hehe

Medlem
Skrivet av Sillage:

Viking, samurai, riddare?,,, BAH,,, humbug, ,,, NINJA, där har vi vinnaren!
http://i.giphy.com/AXEydwc0kEqn6.gif

DLC

Medlem
Skrivet av Brona:
Skrivet av Sillage:

Viking, samurai, riddare?,,, BAH,,, humbug, ,,, NINJA, där har vi vinnaren!
http://i.giphy.com/AXEydwc0kEqn6.gif

Haha kung pow!!

DLC

FML
Medlem
Skrivet av Sillage:

Viking, samurai, riddare?,,, BAH,,, humbug, ,,, NINJA, där har vi vinnaren!
http://i.giphy.com/AXEydwc0kEqn6.gif

Tycker också Ninjan borde vara med, men dem kanske inte räknas som warriors, utan assassins mera.

Skribent
Skrivet av Gen:

Det är svårare än det ser ut och lär ta ett tag att bemästra. Två mot en är smärtsamt tufft. Dock mycket väloptimerat, snyggt och har bra ljudeffekter.

Japp. Blev mycket positivt överraskad. Det kräver timing och finess.

Skrivet av farbrorwiwi:

pvp-striderna ser ut att uppfylla det man drömde om att Rune skulle vara back in the days, riktigt bastant och lagom verklighetstroget

Åh Rune, vilket jädra spel det var på den tiden


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Unlock Berserk?


signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

Medlem
Skrivet av farbrorwiwi:

pvp-striderna ser ut att uppfylla det man drömde om att Rune skulle vara back in the days, riktigt bastant och lagom verklighetstroget

Själv ser jag fram emot något som själsligen kan följa upp Rune och har väntat många år.

Kört alfan och visst är det polerat, men det lämnar mycket att önska för mig. Inte så mycket adrenalin och desto mer passivt vänta ut motståndarens drag.

Vill ha äkta bärsärkagång!

Skrivet av Qn1f3:
Skrivet av farbrorwiwi:

pvp-striderna ser ut att uppfylla det man drömde om att Rune skulle vara back in the days, riktigt bastant och lagom verklighetstroget

Själv ser jag fram emot något som själsligen kan följa upp Rune och har väntat många år.

Kört alfan och visst är det polerat, men det lämnar mycket att önska för mig. Inte så mycket adrenalin och desto mer passivt vänta ut motståndarens drag.

Vill ha äkta bärsärkagång!

Moda in bloodrunes


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar