Den stora uppdateringen till Playstation 4 har släppts

Robot
Den stora uppdateringen till Playstation 4 har släppts

HDR och annat gott, für alle!


Medlem
Den stora uppdateringen till Playstation 4 har släppts

"televisionsapparatur" Alltså Calle du måste ju ha skrattat inför din egna finurlighet

Avstängd

Jag skulle vilja ha lite detaljer på vad det är för avskalad hdr de kör eftersom den inte har hdmi 2.0.

Medlem

Gillar helt klart den omgjorda och anpassningara snabbmenyn.

Medlem

Katodstrålerörstelevision - Det var grejer det.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

"televisionsapparatur" Alltså Calle du måste ju ha skrattat inför din egna finurlighet

I någon annan artikel för något år sedan användes ordet "Skräckkabinett" som översättning för "Dungeon" som ofta finnes i MMO-spel. Sedan dess försöker jag använda den översättningen så mycket som möjligt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Jag skulle vilja ha lite detaljer på vad det är för avskalad hdr de kör eftersom den inte har hdmi 2.0.

Det borde väl vara på samma sätt som att de la till 3D på PS3 trots att den bara hade HDMI 1.3 från början. Bara alla kretsar klarar av bandbredden kan man lägga till funktioner och HDR för 1080p lär inte kräva mycket extra bandbredd utöver vanlig 1080p.

Det är för övrigt 8 bitars HDR de lägger till vad jag kunnat hitta, vet inte om Pro-modellen har större färgdjup.

Avstängd
Skrivet av Pretorian24:

Katodstrålerörstelevision - Det var grejer det.

Fortfarande grejen. Nec Multisync monitor is the shit.

Medlem

Kan du lyfta den är den för liten!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

zsm
Medlem
Skrivet av Pungvred:

Jag skulle vilja ha lite detaljer på vad det är för avskalad hdr de kör eftersom den inte har hdmi 2.0.

http://arstechnica.com/gaming/2016/09/whats-up-with-ps4s-surp...

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Dalthor-san:

"televisionsapparatur" Alltså Calle du måste ju ha skrattat inför din egna finurlighet

I någon annan artikel för något år sedan användes ordet "Skräckkabinett" som översättning för "Dungeon" som ofta finnes i MMO-spel. Sedan dess försöker jag använda den översättningen så mycket som möjligt.

"Ska du med hem på lite Skräckkabinetter och drakar?"


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Har ingen HDR-tv (deep colour iofs), men jag uppskattar verkligen uppdateringar av dessa slag. Tycker det hittils mest varit delafunktioner/youtube/twitch så nu tyckte jag det var på tiden!

1
Skriv svar