Miyamoto visar hur du kan spela Super Mario Run

Robot
Miyamoto visar hur du kan spela Super Mario Run
Medlem
Miyamoto visar hur du kan spela Super Mario Run

Mobilspel...nja.. blir direkt förenklad.

Medlem

Japp. Kommer skaffa det. Skulle gärna se en bred version också för tex Ipad.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

That is so cute


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Jag hoppas det ger dem en massa pengar som de kan använda på ett riktigt spel sen iaf...

Medlem

Om Nintendo inte var Nintendo så hade det här spelet kommit för flera år sedan. Nu känns det bara som ett desperat försök att nå ut till en ny publik.

Medlem

"Iphone and Ipad"

Jahopp, då skiter vi i denna. Kört med många olika Android mobiler genom åren, och har inga planer på att byta till Apple's låsta skit. Sen föredrar jag ändå "classic" Mario spel.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Moderator | Testpilot
Skrivet av darkthunder:

"Iphone and Ipad"

Jahopp, då skiter vi i denna. Kört med många olika Android mobiler genom åren, och har inga planer på att byta till Apple's låsta skit. Sen föredrar jag ändå "classic" Mario spel.

Ska komma till Android också men lär ju ta någon månad eller två.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Jag hoppas det ger dem en massa pengar som de kan använda på ett riktigt spel sen iaf...

Om det genererar en massa pengar så kommer Super Mario Run 2, de lär knappast göra ett mer avancerat spel än så när det räcker med en endless runner för att få pengar, tyvärr. Hoppas det floppar sönder så att det får komma med något nytänkande.

Gen
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av darkthunder:

"Iphone and Ipad"

Jahopp, då skiter vi i denna. Kört med många olika Android mobiler genom åren, och har inga planer på att byta till Apple's låsta skit. Sen föredrar jag ändå "classic" Mario spel.

Ska komma till Android också men lär ju ta någon månad eller två.

Är det bekräftat?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gen:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av darkthunder:

"Iphone and Ipad"

Jahopp, då skiter vi i denna. Kört med många olika Android mobiler genom åren, och har inga planer på att byta till Apple's låsta skit. Sen föredrar jag ändå "classic" Mario spel.

Ska komma till Android också men lär ju ta någon månad eller två.

Är det bekräftat?

Yes. Även Wikipedia säger "It is scheduled for release first on iOS in December 2016, and for Android at a later date."


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kul med ett nytt Mario, oavsett plattform. Nintendo lär ju inte direkt sluta utvecka spel till sina andra plattformar bara för att det finns på ytterliggare en plattform. Det hade med största sannolikhet tagit hus i helvete bland aktieägarna om man bestämde sig att försöka minska sin marknad.

Gen
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Gen:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av darkthunder:

"Iphone and Ipad"

Jahopp, då skiter vi i denna. Kört med många olika Android mobiler genom åren, och har inga planer på att byta till Apple's låsta skit. Sen föredrar jag ändå "classic" Mario spel.

Ska komma till Android också men lär ju ta någon månad eller två.

Är det bekräftat?

Yes. Även Wikipedia säger "It is scheduled for release first on iOS in December 2016, and for Android at a later date."

Skönt att Android inte glömdes bort.

Medlem
Skrivet av darkthunder:

"Iphone and Ipad"

Jahopp, då skiter vi i denna. Kört med många olika Android mobiler genom åren, och har inga planer på att byta till Apple's låsta skit. Sen föredrar jag ändå "classic" Mario spel.

Så vad du säger att du som Androidanvändare INTE tänker byta till iPhone på grund av ett spel? Det tycker jag låter som ett oerhört vettigt beslut.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av ClockWise:
Skrivet av DarkZide8:

Jag hoppas det ger dem en massa pengar som de kan använda på ett riktigt spel sen iaf...

Om det genererar en massa pengar så kommer Super Mario Run 2, de lär knappast göra ett mer avancerat spel än så när det räcker med en endless runner för att få pengar, tyvärr. Hoppas det floppar sönder så att det får komma med något nytänkande.

Äsch, Super Mario Run 2 kan ju inte kosta mycket, det borde ju bli pengar över till ett annat projekt ju

1
Skriv svar