Spela Unreal Tournament med oss igen!

Robot
Inaktiv
Spela Unreal Tournament med oss igen!

Halvdum fråga men vilket UT är det vi snackar om? Skulle varit extremt kul att få se om jag har något att sätta emot

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Halvdum fråga men vilket UT är det vi snackar om? Skulle varit extremt kul att få se om jag har något att sätta emot

Det nyaste skulle jag väl tro.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Seraium:
Skrivet av grollo_92:

Halvdum fråga men vilket UT är det vi snackar om? Skulle varit extremt kul att få se om jag har något att sätta emot

Det nyaste skulle jag väl tro.

I vanlig ordning tog det inte mer än en googling för att komma fram till det svaret sjäv så håller på att ladda ner UT på Epics platform just nu. Tack för svaret ändå!

Skribent

Älskar att min stavning på Tournament står kvar.

(La till länk, så ni kan ladda ner spektaklet)


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Älskar att min stavning på Tournament står kvar.

Ni kanske borde läsa om rubriken på gårdagens nyhet om "Sonys presskonferens" också.

Medlem

Åå coolt UT powha


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

börjar ladda ner det. Får se om jag hinner få ner det idag/kväll :>


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Synd att det är max 12 spelare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Japps, min klient kraschade, sen var det fullt igen.

Märks ju fö. att min inte spelat liknande på herrans massa år, är ju inte riktigt lika kvick som förr ^^

Medlem

japp! han å vara med på ett game

Man märkte verkligen att dom har tagit 98%ifrån UT1 och lämnat UT1k3/4 på skroten... i mina ögon fel, då jag föredrar UT2k3/4.
Dubelhoppet är borta, det gör riktigt ont i själen!
Annars vare kul å spela igen
Även att man reflex mesigt sitter och trycker sina gamla weapons-binds som inte finns


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Bra initiativ!
Var riktigt kul.

Och ja, du kan nog svara ja på den frågan Grollo92

Geeks Gaming

Kul att så många kom in och körde med oss! Det kommer säkert bli fler tillfällen under hösten!

Skribent
Skrivet av TheMadPanda:

Kul att så många kom in och körde med oss! Det kommer säkert bli fler tillfällen under hösten!

Känns som jag mest bidrog med djupa suckar och ångestvrål.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Bajs. Trodde det var idag :(.

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:

Känns som jag mest bidrog med djupa suckar och ångestvrål.

Vilket nickname använder du? Roligt att spela med folk från FZ även fast det var svårt att veta vilka alla var

Medlem

Tänk om det ändå vore ut2004. Då kunde man köra den där feta modden alien swarm som är (enligt mej) 10 gånger bättre än den version som valve släppte senare. Förvisso samma utvecklare men originalet är mycket svårare och mörkare. Har nog inte hittat ett såpass roligt coop spel som det sedan dess.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Geeks Gaming
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Johan Olander:

Känns som jag mest bidrog med djupa suckar och ångestvrål.

Vilket nickname använder du? Roligt att spela med folk från FZ även fast det var svårt att veta vilka alla var

Olander = vesslan

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Johan Olander:

Känns som jag mest bidrog med djupa suckar och ångestvrål.

Vilket nickname använder du? Roligt att spela med folk från FZ även fast det var svårt att veta vilka alla var

Vi kanske får göra en forumtråd där alla skriver sina ingame-nick.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av IceMan:

japp! han å vara med på ett game

Man märkte verkligen att dom har tagit 98%ifrån UT1 och lämnat UT1k3/4 på skroten... i mina ögon fel, då jag föredrar UT2k3/4.
Dubelhoppet är borta, det gör riktigt ont i själen!
Annars vare kul å spela igen
Även att man reflex mesigt sitter och trycker sina gamla weapons-binds som inte finns

Eller hur! Ingen dodgejump...


signatur
Medlem

Så jävla kul! Hoppas de lägger in "assault" (tror det kallades så). Man skulle pusha framåt och ta över objekt, typ som dagens rush i battlefield. Vet inte hur många timmar man satt med modem och spelade det. För mycket för att farsan skulle bli glad över telefonräkningen iaf.

Skribent
Skrivet av TheMadPanda:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Johan Olander:

Känns som jag mest bidrog med djupa suckar och ångestvrål.

Vilket nickname använder du? Roligt att spela med folk från FZ även fast det var svårt att veta vilka alla var

Olander = vesslan

Aka kalopsmannen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

IceManFZ var jag. Ingen överraskning kanske xD


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar