Specifika spel för just nintendos olika plattformar var för sig.????

Medlem
Specifika spel för just nintendos olika plattformar var för sig.????

Söker spel som är släppta till någon specifik av nintendos plattformar?
Samt tips på spel som är lite "okända" men jävligt bra, som inte finns till pc!!!!

Medlem

Vi får nästan förutsätta att detta är någon sorts spam...

Är det första ens en fråga, även om den avslutas med frågetecken?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Skojar du med mig? Jag funderar på att skaffa alla olika plattformar, och då vill jag bara ha spel som mina första frågor ....

Medlem

Var du full när du skrev detta eller?

Medlem
Medlem

Superman 64 är bra. Och det finns inte till PC!!!!

KoP
Medlem

Jävligt knepig meningsbyggnad vilket gör det svårt att tolka vad karln egentligen vill. :S

Medlem

Jag förstod direkt vad han ville

Nintendos egna titlar/varumärken till sina egna konsoler är ju alltid exklusiva till dem plattformar de släpps på. Enda undantaget är väl re-release som Zelda-paketet som kom till Gamecube och Metroid Prime-trilogin för Wii.

Dessa titlar är något jag kommer på rak arm som står ut från mängden som är 3e-part:

N64!

Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
Goldeneye

SNES!

(Många samma titlar kom till Genesis/Mega Drive också men SNES versionerna är oftast den bättre utav dem båda)

Wild Guns
Sunset Riders
Nightmare Busters
Rock'N'Roll Racing
Final Fight 1-3
Desert Strike
Turtles In Time

Annars är det bara googla efter NES/SNES/N64/GameCube/Wii "underrated games".


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Doshin the Giant till Gamecube är ju helt klart underskattat.

Medlem

Pilotwings 64 till N64. Blev helt förtrollad av detta spel. Tror jag maxade allt som gick, men fortsate att spela månader efter.

Finns pilotwings till snes med, men kan inte uttala mig om det.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

1
Skriv svar