Hämta månadens gratisspel från Ubisoft

Robot
Hämta månadens gratisspel från Ubisoft
Medlem
Hämta månadens gratisspel från Ubisoft

Tack, men jag vill inte starta Uplay i onödan.

Medlem

Det tackar man för. Själv så älskar jag att starta Uplay. Att starta Uplay har blivit en del av mitt liv. Kan inte sova utan att starta Uplay.

Medlem

Jag älskar att starta Uplay, Origin och Gog, har det på autostartup. Då skämtar jag inte ens, jag har spel på varje plattform. Jag har alltid undrat varför folk bojkottar spel (GRATIS?) för att en plattform har varit lite ostadig ibland. Det är som när man var 12 och låtsades gilla att röka för det var coolt, fast tvärtom. Sluta vara småpojkar.

FM-guru
F.d. Sisyr

Vill minnas att jag tyckte betan av The Crew var halvkul, men knappast underhållande nog att motivera ett köp.

Gratis är däremot gott.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag älskar att starta Uplay, Origin och Gog, har det på autostartup. Då skämtar jag inte ens, jag har spel på varje plattform. Jag har alltid undrat varför folk bojkottar spel (GRATIS?) för att en plattform har varit lite ostadig ibland. Det är som när man var 12 och låtsades gilla att röka för det var coolt, fast tvärtom. Sluta vara småpojkar.

Om man röker när man är tolv bast, så är man rätt ball.

Medlem

Gratis är alltid roligt!

Spela roll om det är en annan platform, tycker inte det är alls jobbigt att behöva klicka en liten extra gång för att starta Uplay, Steam eller Origin. Bara drygt att göra en sån stor grej av det.

Medlem

Jag får bara upp "Please wait ..." och rutor som blinkar.
I flera minuter!
Har provat flera gånger.

Edit: Aha. Man måste först logga in med UPlay-skiten.
Ja, då fungerade det!


signatur

autograph

Medlem

Fixat. Synd bara att man inte kunde föra över spelet helt och hållet för Steam istället för att lägga till det som "icke Steam program"...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Ziern:

Tack, men jag vill inte starta Uplay i onödan.

Men gärna steam eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Prixm:

Jag älskar att starta Uplay, Origin och Gog, har det på autostartup. Då skämtar jag inte ens, jag har spel på varje plattform. Jag har alltid undrat varför folk bojkottar spel (GRATIS?) för att en plattform har varit lite ostadig ibland. Det är som när man var 12 och låtsades gilla att röka för det var coolt, fast tvärtom. Sluta vara småpojkar.

Om man röker när man är tolv bast, så är man rätt ball.

Haha nä man är en råtönt som tror man är ball


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag älskar att starta Uplay, Origin och Gog, har det på autostartup. Då skämtar jag inte ens, jag har spel på varje plattform. Jag har alltid undrat varför folk bojkottar spel (GRATIS?) för att en plattform har varit lite ostadig ibland. Det är som när man var 12 och låtsades gilla att röka för det var coolt, fast tvärtom. Sluta vara småpojkar.

Jag gillar inte DRM, därför vill jag inte använda Steam, Uplay eller Origin.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Ziern:

Tack, men jag vill inte starta Uplay i onödan.

Men gärna steam eller?

Startar helst inte Steam i onödan heller, men det är inte lika mycket i onödan då det finns lagom mycket mer där som kan ge en anledning.

Medlem

Stön och pust! Jag känner tacksamhet och lättnad att jag inte köpte "The Crew".
Samtidigt känner jag irritation och stor besvikelse. Det var till och med sämre än jag trodde.
Det påminner väldigt mycket om "Driver: San Fransisco" och "Test Drive: Unlimited 2" plus lite "Need For Speed".
Mycket att bara åka-till-plats-sträckor. Så tråkigt och repetitivt!
Och många långa cut-scenes och dålig bilfysik. Skräp!
Nä, det här var riktigt aptrist. Vilken flopp!!!
Kommer med stor säkerhet snart att avinstallera det.
"THE CRAP"


signatur

autograph

Medlem

Räcker inte.
Ubi måste börja betala om Uplay ska användas.

Medlem

Köpte The Crew inkl expansion i våras för typ 150kr till PS4. Var faktiskt väldigt kul med mycket att göra. Skönt att bara glida runt från stad till stad också. Kan inte annat än rekommendera det, speciellt eftersom det är gratis.

Medlem

Jag förstår varför det blev gratis!
Eftersom det är så otroligt tråkigt och värdelöst.
Det är ett bland de tio sämsta spel jag någonsin spelat!!


signatur

autograph

Skrivet av Bojkott:

Det tackar man för. Själv så älskar jag att starta Uplay. Att starta Uplay har blivit en del av mitt liv. Kan inte sova utan att starta Uplay.

Fan, trodde jag levde i ett mörker. Alltid skönt att inte vara ensam med ett beroende.

Gen
Medlem

Testat både orginalet och expansionen (beta) men våda var väldigt...meh. Minns att orginalet var extremt buggigt i början och det tog dem ett bra tag att rensa bort allt.

Men som alla säger, gratis är gott. Så länge servrarna är öppna så är det ju värt att testa.

Medlem

Nä, nu räcker det.
The Crew är så otroligt enformigt, tråkigt och fult, så nu avinstallerar jag det.
Trots att det är gratis.

Fast trailern till spelet såg kul ut. Men så är det ju ofta...


signatur

autograph

Medlem

+ Gratis

- Avskyvärd fysik
- Patetiska försök till mikrotransaktioner
- Noll skillnad i köregenskaper mellan en Aston Martin och en amerikansk skitbil.
- Tunnaste storyn jag sett sedan The Fast and Furious
- Påtvingad multiplayer
- Kastrerad "värld" om man inte köper DLC

Och hur fan kunde folk skrika att det var snyggt? Regnet ser för jävligt ut. Strålkastarna lyser som om det var två ficklampor från Clas Olson.

Och jag glömde ju.. Det finns inte ens profiler i spelet för rattsystem. I ETT JÄVLA BILSPEL?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar