NHL 11 visar upp nyheter

Robot
Medlem
NHL 11 visar upp nyheter

såg att det fanns knatte hockey med


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

samma gamla dynga

Medlem

samma gamla dynga

Medlem

Samma gamla underbara spel som dom bara gör bättre och bättre

Medlem
Medlem

Jag vill ha det nu, verkar helt underbart!


signatur

It's time to do your part in the action

Medlem

inte imponerad av texturerna på vattenflaskan.
men givet köp ändå!


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Haha, som att texturerna på vattenflaskan skulle vara en deal breaker.

Älskar NHL och har alltid älskat spelen ända sen jag spelade dom första NHL spelen(EA Hockey hette väl det första?) på Mega Drive. Ser ut att vara roliga uppdateringar på årets upplaga av NHL förändringarna på klubhanteringen att man kan slå av klubban, ge bort sin egen spela utan klubba osv är välkomna tillskott som jag i varje fall saknat.

Kommer garanterat att köpa detta.

Medlem

Hoppas dom har fixat landslags tröjorna nu, stört mig på det i ett X-antal år!

Medlem

NHL 10 är helt fantastiskt online, antingen EASHL eller OTP. Dock, enda sättet att få det helt fantastiskt är att köra en Online TeamPlay match med 12 spelare, för ju mer datorspelare man har, desto lättare är det att använda två sätt att göra mål på, går in nästan alltid tyvärr. Hoppas detta är något dom har fixat också.

NHL 10 ska ju ha adaptive computer skill eller vad dom kallar det, men likförbannat går målen alltid in på slagskott från en viss vinkel och one-timermål på ett visst sätt.

Ser fram emot detta

Medlem

Jag förstår inte varför de tagit bort vissa element med åren, som t.ex. att man kan skjuta/tackla sönder glaset eller tackla spelare över sargen in i båset? Känns så onödigt att ta bort sådana saker.

Medlem

Givet köp som alltid.

Medlem
Medlem

Väntar fortfarande på att dom ska lägga in så man kan få tävla för landslaget under en vanlig säsong i be a pro modet innan jag köper ett nytt.

Medlem

Det ser nice ut iaf. Tycker det är bra att man inte bara har pucken helt klistrad vid klubben utan kan sparka på pucken också ger lite mer verklighets känsla. Ett givet köp!!!!

Medlem

Vi vill ha NHL 11 på PC Också! Varför släpper dom FIFA 11 till PC? bättre och Släppa NHL 11 på PC..

Medlem

Jag vill fortfarande bara kunna ställa in kontroller.. Att det skall vara så sju helsikes besvärligt på annat än PC.. Hoppas innerligt att man kan stänga av brutna klubbor, inte direkt så att det är en bra feature ens irl.. Sen vore det ju ett plus om de lyckats få till så att det INTE FRYSER/HÄNGER SIG!!!! Snälla, ett konsolspel..

Medlem
Skrivet av XploD:

Jag förstår inte varför de tagit bort vissa element med åren, som t.ex. att man kan skjuta/tackla sönder glaset eller tackla spelare över sargen in i båset? Känns så onödigt att ta bort sådana saker.

Det är väl ändå inte borttagget? Vet inte hur det är i NHL10 eller 11, men i 09 gick det i alla fall. Det är inte lika vanligt som i tidigare upplagor, men det går.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar