Hämta allt Battlefield 4-dlc – gratis!

Robot
Medlem
Hämta allt Battlefield 4-dlc – gratis!

sweet

Medlem

Kommer inte köpa BF1. Tröttnat på serien efter BF4. Hoppat över både Hardline och Battlefront. Om de ändå hade släppt alla banor till alla spelare.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tyckte att banorna i BF4-expansionerna var hemska (undantaget den första expansionen). Bara infanteri-mangel. Inga fordon.

Medlem

Bara för att man skaffade Premium för 2-3 månader sen XD
Fast det var fortfarande värt pengarna, har verkligen nött på med Second Assault och Naval Strike banorna

Medlem

Köpte spelet o allt dlc förra året på en fin rea. Värt pengarna. Vid den tiden var spelet bra optimerat också.

Medlem

Insåg att jag redan hade alla DLC. Köpte BF4 för 45kr på PSN i början på sommaren och efter det har alla DLC redan släppts gratis.

Medlem

Nice, uppvärmning!

*Hämta "alla" Battlefield 4 DLC gratis ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

*Hämta "alla" Battlefield 4 DLC gratis ...

Ska du anmärka felskrivningar gör det när det finns sådana.

Användandet av DLC i svensk text gör det hela lite svengelska men det betyder nedladdningsbart innehåll. Så att ordet "allt" används i rubriken är korrekt. Man skriver "allt" innehåll och inte "alla" innehåll.


signatur
Medlem

Najs. Köpte Premium, men något annat spel kom emellan, så jag körde aldrig (var det?) Close Quarter. Skulle jag vilja köra något från BF så blir det nog fyran då "nya" ettan inte föll mig i smaken.

Medlem

Kanske värt att nämna i nyheten att detta även gäller playstation och xbox

Medlem

Trevligt. Kanske blir lite BF4 i kväll då BTW, när fick Origin ett nytt utseende?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Trevligt. Kanske blir lite BF4 i kväll då BTW, när fick Origin ett nytt utseende?

Det var några dagar efter den öppna Battlefield 1 betan som de äntligen har snyggat till utseendet.

Ont: Längtat till att DICE/EA skulle göra detta. Har själv premium och det hela har bara splittrat spelarbasen. Nu kan jag äntligen lira spelet med alla som vägrade att skaffa premium. Aldrig mer ett premium eller Battlefield för min del efter den bedrövliga BF1 betan.

Medlem

*gasp* Är detta inklusive Genvägs-DLC?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Bojkott:

Trevligt. Kanske blir lite BF4 i kväll då BTW, när fick Origin ett nytt utseende?

Det var några dagar efter den öppna Battlefield 1 betan som de äntligen har snyggat till utseendet.

Ont: Längtat till att DICE/EA skulle göra detta. Har själv premium och det hela har bara splittrat spelarbasen. Nu kan jag äntligen lira spelet med alla som vägrade att skaffa premium. Aldrig mer ett premium eller Battlefield för min del efter den bedrövliga BF1 betan.

Hur har premium splittrat spelarbasen?
Spelade utan premium i 2 år utan några som helst problem.
Hade aldrig några problem med att hitta servrar då dem flesta ändå verkar föredra dem ursprungliga banorna.

Medlem
Skrivet av Remus:

Kommer inte köpa BF1. Tröttnat på serien efter BF4. Hoppat över både Hardline och Battlefront. Om de ändå hade släppt alla banor till alla spelare.

Synd att de inte ger ut spelet gratis till alla spelare med! BOJKOTT!

1
Skriv svar