Tidus skratt är överallt i den här fantastiska Final Fantasy X-modden

Robot
Tidus skratt är överallt i den här fantastiska Final Fantasy X-modden
Medlem
Tidus skratt är överallt i den här fantastiska Final Fantasy X-modden

Man undrar så mycket ibland...

Medlem

Jag dööör!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av koleny:

Man undrar så mycket ibland...

...att det blir skrattretande?

Kanske hans frustration tar sitt uttryck genom att modda sånt? Undrar om han får ligga tillräckligt...

Medlem

Bwahaha! jaaa du, det är ju helt fantastiskt!

Medlem
Skrivet av =FFM=FH:
Skrivet av koleny:

Man undrar så mycket ibland...

...att det blir skrattretande?

Kanske hans frustration tar sitt uttryck genom att modda sånt? Undrar om han får ligga tillräckligt...

Var inget illa menat, whatever floats his boat. Undrar bara hur man kommer på sånt här. Detta är en utav anledningarna till att man älskar internet. Alla individer är olika och de bidrar till internet på något sätt allihopa

Jag hoppas han får ligga mycket mer än tillräckligt i alla fall!

Medlem
Skrivet av koleny:

Man undrar så mycket ibland...

Jupp.... killen måste ha ett jävligt tråkigt liv om han gör en sån här mod som kanske max 10 pers kommer ladda ner och använda. Kan inte finnas en vettig människa som skulle orka med det där garvet mer än nödvändigt, om ens det

Medlem

Spelade den japanska versionen med japanska röster och där är skrattet inte anmärkningsvärt ens.

Medlem

Kan ju undra hur fan man tänkte när man skrev den där scenen.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av koleny:

Man undrar så mycket ibland...

Jupp.... killen måste ha ett jävligt tråkigt liv om han gör en sån här mod som kanske max 10 pers kommer ladda ner och använda. Kan inte finnas en vettig människa som skulle orka med det där garvet mer än nödvändigt, om ens det

Jo, det vore ju synd om folk kunde göra vad de vill i sina liv utan att bli dömda. Förstår inte riktigt vad det är som retar dig så av det här?

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av koleny:

Man undrar så mycket ibland...

Jupp.... killen måste ha ett jävligt tråkigt liv om han gör en sån här mod som kanske max 10 pers kommer ladda ner och använda. Kan inte finnas en vettig människa som skulle orka med det där garvet mer än nödvändigt, om ens det

Jo, det vore ju synd om folk kunde göra vad de vill i sina liv utan att bli dömda. Förstår inte riktigt vad det är som retar dig så av det här?

Retar mig? Jag tror du missuppfattat vad oförstående är. Han får väl göra vad han vill, jag bryr mig inte. Förstår bara inte varför. Så kort och gott, oförstående= / =retar sig på.

Man lär sig något nytt varje dag, så varsågod

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av koleny:

Man undrar så mycket ibland...

Jupp.... killen måste ha ett jävligt tråkigt liv om han gör en sån här mod som kanske max 10 pers kommer ladda ner och använda. Kan inte finnas en vettig människa som skulle orka med det där garvet mer än nödvändigt, om ens det

Jo, det vore ju synd om folk kunde göra vad de vill i sina liv utan att bli dömda. Förstår inte riktigt vad det är som retar dig så av det här?

Retar mig? Jag tror du missuppfattat vad oförstående är. Han får väl göra vad han vill, jag bryr mig inte. Förstår bara inte varför. Så kort och gott, oförstående= / =retar sig på.

Man lär sig något nytt varje dag, så varsågod

Ah, den där nedlåtande tonen, glorious!

Du bryr dig uppenbarligen tillräckligt mycket för att kommentera att han "måste ha ett tråkigt liv". Hur vet du det?

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av koleny:

Man undrar så mycket ibland...

Jupp.... killen måste ha ett jävligt tråkigt liv om han gör en sån här mod som kanske max 10 pers kommer ladda ner och använda. Kan inte finnas en vettig människa som skulle orka med det där garvet mer än nödvändigt, om ens det

Jo, det vore ju synd om folk kunde göra vad de vill i sina liv utan att bli dömda. Förstår inte riktigt vad det är som retar dig så av det här?

Retar mig? Jag tror du missuppfattat vad oförstående är. Han får väl göra vad han vill, jag bryr mig inte. Förstår bara inte varför. Så kort och gott, oförstående= / =retar sig på.

Man lär sig något nytt varje dag, så varsågod

Ah, den där nedlåtande tonen, glorious!

Du bryr dig uppenbarligen tillräckligt mycket för att kommentera att han "måste ha ett tråkigt liv". Hur vet du det?

Uhm... ja nedlåtande ton möts av nedlåtande ton. Ja, om jag tycker man borde ha ett tråkigt liv om man gör en sådan här värdelös mod, så betyder det ju enligt MIN ÅSIKT att man inte kan ha mycket kul i sitt liv. Men du kanske har svårt att förstå att vi alla inte delar samma åsikter? Det är väl jätte bra om han tycker det är roande, bara för att jag inte förstår varför och ponerar att hans liv kanske är tråkigt så menar jag inget annat än just det. Så länge han finner nöje i det så får han göra vad han vill (förutsatt att han inte skadar någon). Vad är det som är så svårt att förstå?

Edit. Hehe, känns som mitt liv är lite tråkigt just nu. Fnissade till lite nu när jag såg att du citerade mig kl 13:37

1
Skriv svar