Inga fler Gran Turismo 5-förseningar

Robot
Medlem
Inga fler Gran Turismo 5-förseningar

Sett fram emot detta sedan jag vet inte när, kommer bli episkt!

Medlem

Känner mig osäker på att det kommer bli början av November om vi ska få "alla" språk på europeiska versionen. Översättning = dom sista 10% enligt SCEE.
Edit: Men LOL POSTA E3 trailern för bövelen!
Så noobigt.

Medlem

Good news. Blir att bränna lite däck i november då

Medlem

Kommer nog att bli det första racing-spelet som jag köper till min underbara Ps3:a.
Kan knappt vänta!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Det var på tiden, en av anledningarna till att jag köpte PS3 Januari 2008...


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Bättre sent än aldrig, får se om det lever upp till förväntningarna eller om den långa utvecklingstiden satt sina spår...

Inaktiv
Skrivet av Mr.Waterboy:

Kommer nog att bli det första racing-spelet som jag köper till min underbara Ps3:a.
Kan knappt vänta!

Blir första för mig med.

Medlem

Hoppas det verkligen kommer nu då. Kul att de ska ha med Top Gear-banan. Hoppas Chevrolet Lacetti finns med så man kan leka star in a reasonably priced car.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Hoppas det verkligen kommer nu då. Kul att de ska ha med Top Gear-banan. Hoppas Chevrolet Lacetti finns med så man kan leka star in a reasonably priced car.

Bra idé!
Me like

Medlem

November kommer bli en historisk månad inom bil-spels genren!

Så fruktansvärt snyggt och körkänslan ser ut att bli riktigt realistisk och härlig att spela!

Så snyggt!: http://www.gtplanet.net/first-gran-turismo-5-daynight-transit...

Eurogamer:
"Dozens of other details spill forth after that: the day-to-night transitions that can take place during a race, the 3D visuals and face-tracking in cockpit view (combine those last two and the results are astonishing as the horizon line disappears into the distance), classy visual effects like smoke illumination, collision sparks, and kicked-up debris. Whatever Polyphony's been doing for the last few years, its staff probably hasn't been clocking in at the office and then juggling Pop-Tarts all day."

SÅ VACKERT! Världens snyggaste bilspel!

BTW! Nyhetsskribenterna på FZ som älskar sensationsnyheter borde posta att Forza teamet inspekterat GT5:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Snyggt, synd att man inte har en PS3a. Köper dock inte en konsol för ett spel.

MFZ
Medlem

synd att dom inte visar upp lite rally-klipp.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

Forza slår detta med hästlängder tyvärr.

:\

Medlem
Skrivet av redmac:

Eurogamer:
"Dozens of other details spill forth after that: the day-to-night transitions that can take place during a race, the 3D visuals and face-tracking in cockpit view (combine those last two and the results are astonishing as the horizon line disappears into the distance), classy visual effects like smoke illumination, collision sparks, and kicked-up debris. Whatever Polyphony's been doing for the last few years, its staff probably hasn't been clocking in at the office and then juggling Pop-Tarts all day."

"and face-tracking in cockpit view"`?
låter som track-ir funktion av nåt slag, eller som kinect . funkar det med eyetoy/ps3eye

Medlem

GT5 känns ganska meh. Är lite som pojken som skrek: "Vargen kommer!" Nå den som lever får se.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Redaktör
Skrivet av redmac:

BTW! Nyhetsskribenterna på FZ som älskar sensationsnyheter borde posta att Forza teamet inspekterat GT5:

Jag tror inte att någon, utöver de mest utpräglade fanboisen, förvånas över att en utvecklare är nyfiken på vad en annan gör.


signatur
Inaktiv
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av redmac:

BTW! Nyhetsskribenterna på FZ som älskar sensationsnyheter borde posta att Forza teamet inspekterat GT5:

Jag tror inte att någon, utöver de mest utpräglade fanboisen, förvånas över att en utvecklare är nyfiken på vad en annan gör.

Förutom era egna skribenter givetvis.. Vilka är fanbois här igentligen?

Medlem

Någon annan som hade förväntat sig ett lite mer exceptionellt bilspel jämfört med vad som visas på alla trailers? Jag menar med tanke på utvecklingstid och kostnad...

Medlem
Skrivet av showerguy:

Forza slår detta med hästlängder tyvärr.

:\

Hur vet du det:p

ontopic: Har köpt en G27 ratt bara för detta spelet:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Redaktör
Skrivet av Edd1e:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av redmac:

BTW! Nyhetsskribenterna på FZ som älskar sensationsnyheter borde posta att Forza teamet inspekterat GT5:

Jag tror inte att någon, utöver de mest utpräglade fanboisen, förvånas över att en utvecklare är nyfiken på vad en annan gör.

Förutom era egna skribenter givetvis.. Vilka är fanbois här igentligen?

Sebbe är uppenbarligen sensations-fanboi...


signatur
Medlem

Banna honom från Paradismaskinen i minst en månad? Tre veckor?

Hahaha, denna tråden tog en oväntad vändning! Vad kommer härnäst?

1
Skriv svar