Smite-utvecklarnas nya spel Paladins nu i öppen beta

Robot
Smite-utvecklarnas nya spel Paladins nu i öppen beta
Gnällkuk
Smite-utvecklarnas nya spel Paladins nu i öppen beta

Spelade det en del som substitut för OW eftersom jag enbart fix inbjudan för stresstest. Helt okey, men inte alls lika bra som OW. Var nog dock mars jag senast spelade det typ så har nog hänt en del.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Förstår inte folk som är överraskade och chockade av en kopia på Overwatch. Tror de Overwatch har en gnutta orginalitet i sig? Lite måtta får det vara, man kan ju inte klaga på att någon kopierar en kopia.

Medlem

Dåligt spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Någon som vet om det här är aktuellt fortfarande? https://youtu.be/s3KHTfYejr8?t=5m37s

Medlem

nog för att man ser att dom kopierat från overwatch, men tror nog att jag ska testa detta hur som. Kan ju ändå inte lira bioshock remastern då spelet kraschar hela tiden, får vänta på någon patch.

Medlem

Kopiera en kopia ... så sant

Medlem

Svikare...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gnällkuk

Efter att ha spelat det igen så har de verkligen gjort en hel del förändringar med spelet. Mycket bättre och roligare nu men det är tragiskt att se att de valt att rippa overwatch än mer än vad de gjorde tidigare.

Ny klasser introducerade, men de är raka kopior från overwatch. Skillnaden är att man använder färdigheter som man låser upp via poäng/valuta man får per match som tidigare men utöver det så är det fortfarande som det beskrevs tidigare, "poor mans overwatch".

Det gör tyvärr väldigt lite för att inte framstå som en rak klon av OW.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

OW är kopia på rätt många andra fps spel..

soldier = cod
phara = quake
zarya = quake
widowmaker = quake/ctf
etc etc.. och en del från TF..

gör väl inget att andra tar efter andra?

blizz har ju tagit ideer från andra mmorpg spel innan de släppte wow.. (och enligt min mening.. gjort ett sämre snällare mmorpg än vad som fanns ute..)

så vem ska egentligen lägga ner o kopiera andra?

Medlem
Skrivet av CptBeard:

nog för att man ser att dom kopierat från overwatch, men tror nog att jag ska testa detta hur som. Kan ju ändå inte lira bioshock remastern då spelet kraschar hela tiden, får vänta på någon patch.

Det är inte som med originalet då att Steam Overlay måste stängas av? Rätt säker på att det var nyckeln till allt mitt strul med krascher när jag körde igenom ettan igen för ett tag sen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Vi får väl se vem som segrande ur detta. När league of legends och heroes of newerth var på tapeten var det många som totalsågade lol (bla Joakim svärd fz) när dom jämförde spelen. Att det är ett sk F2P spel skrämmer många i början, men allt handlar till sist om hur man implenterar modellen. Som lol gjorde så behöver man absolut inte köpa nåt och det mesta handlar kosmetiska skins m.m som är valfritt att köpa.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

1
Skriv svar