Hearthstone frestar nybörjare med legendary-kort

Robot
Medlem
Hearthstone frestar nybörjare med legendary-kort

För att vara petig:

Man får en slumpmässigt vald CLASS LEGENDARY från Classic-perioden. Om jag förstått det rätt så ska det finnas 9 olika man kan få, hittar dock ingen bättre lista än denna, som dock har fler än de man kan få:

http://www.hearthpwn.com/cards?filter-class=124&filter-rarity...

Releasehästryttare
Skrivet av littleboss:

För att vara petig:

Man får en slumpmässigt vald CLASS LEGENDARY från Classic-perioden. Om jag förstått det rätt så ska det finnas 9 olika man kan få, hittar dock ingen bättre lista än denna, som dock har fler än de man kan få:

http://www.hearthpwn.com/cards?filter-class=124&filter-ra...

Japp this^

Är bara ett av de 9 klass specifika korten man får!

Medlem

Frågar igen, trots att ni aldrig svarar... Vart är fräcka fredag??!!!! :0

Medlem

Bra deal även för oss som spelar lagom mycket. Fick Van Cleef som jag aldrig fått tag på.

Medlem
Skrivet av Pada-chan:

Bra deal även för oss som spelar lagom mycket. Fick Van Cleef som jag aldrig fått tag på.

Fick också Van Cleef som var den enda Classic class legendary jag saknade, sen fick jag Millhouse Manastorm från ett av paketen

CTI
Medlem
Skrivet av vuze2143:

Frågar igen, trots att ni aldrig svarar... Vart är fräcka fredag??!!!! :0

Misstänker att fräcka fredag inte fick tillräckligt med titare för att vara värt att forsätta med, om du tittar på de typ 5 sista avsnittens visningar så blir snittet ungefär 1500 visningar (grovt räknat).

Jag saknar oxå fräcka fredag come back plz we luve you


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av Mcgreag:
Skrivet av Pada-chan:

Bra deal även för oss som spelar lagom mycket. Fick Van Cleef som jag aldrig fått tag på.

Fick också Van Cleef som var den enda Classic class legendary jag saknade, sen fick jag Millhouse Manastorm från ett av paketen

En bra och en mindre bra alltså. ;D

Medlem

Lyckades faktiskt ha en legendary dag igår fick Leeroy å Hellscream i dom tio sen köpte jag med 100credits ett Gods å fick snälle ragnaros

Medlem

Fixar man ena vingen i nya äventyret så får du ju ett legendary som dumpar in 5 legendarys i din deck så de boostar ju lite å där känns de som minst ett är class

1
Skriv svar