Se 18 minuter från ständigt försenade The Last Guardian

Robot
Se 18 minuter från ständigt försenade The Last Guardian

Om du greppar en gamepad kan du låtsas att du spelar.

#the-last-guardian


Avstängd
Se 18 minuter från ständigt försenade The Last Guardian

Man blir ju irriterad och trött bara av att titta på rörelserna och kontrollen.

P.S.

Jag såg precis att Sony har lagt upp det som ett fullprislir på $60...hahaha... De är ju inte riktigt friska i hövvet.

Medlem

Nja, jag blir inte imponerad, och blir inte klok på den grafiska stilen på spelet, känns som man blandat olika stilar.

Har faktiskt inte förstått "hypen" kring detta spel.

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Man blir ju irriterad och trött bara av att titta på rörelserna och kontrollen.

P.S.

Jag såg precis att Sony har lagt upp det som ett fullprislir på $60...hahaha... De är ju inte riktigt friska i hövvet.

I det jag sett av klippet verkar ju någon form av "always run" vara aktiverat men det oroar mig inte så mycket. Kameran ser dock lite rörig ut och var något jag hade en del problem med när jag spelade ICO. *Spring rakt åt vänster samtidigt som kameran snurrar runt*

Jag betalar gladeligen fullpris för ett spel jag har sett fram emot att spela i 7 år. Efter att ha spelat SOTC så är jag ganska övertygad om att det kommer att vara väl spenderade pengar.

Medlem
Skrivet av newlander:

Nja, jag blir inte imponerad, och blir inte klok på den grafiska stilen på spelet, känns som man blandat olika stilar.

Har faktiskt inte förstått "hypen" kring detta spel.

Det är hypat för att det är skaparna bakom ICO och Shadow of the Colossus.

Har man spelat dessa och gillat dom så behöver man inte säga så mycket mer. Framförallt Shadow of the Colossus, det är ett mäktigt spel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kontrollen och kameran kanske är åt helsike, men jag tycker att animationerna är riktigt imponerande. Riktigt mjuka och detaljerade. Ser ut som på film


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Man blir ju irriterad och trött bara av att titta på rörelserna och kontrollen.

P.S.

Jag såg precis att Sony har lagt upp det som ett fullprislir på $60...hahaha... De är ju inte riktigt friska i hövvet.

Om tillräckligt många köper så kommer de visa sig vara friskare i huvudet än dig.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Han känns lite fladdrig, pojkstackarn.

Medlem

Så det är detta sonys fanboys ställer sig upp och applåderar för?

Nu börjar fallet.

Medlem

Jag har ju lagt av med TV å konsoler - är det nån mening å hoppas på att det kommer till PC?

Och visst ser det ut som ett playstation 2 spel, men det gör väl ingenting? För min del hade gärna fått släppas till PS2 - jag har nämligen inte PS4 och kommer nog inte köpa bara för detta...

1
Skriv svar