Dreamhack fortsätter växa i USA – arrangeras i tre amerikanska städer nästa år

Robot
Dreamhack fortsätter växa i USA – arrangeras i tre amerikanska städer nästa år
Medlem
Dreamhack fortsätter växa i USA – arrangeras i tre amerikanska städer nästa år

Minns när DH var något för oss gamla nördar som saknade att sitta och skräpa i någons källare över helgen. Fan vad kul att det blivit så stort. Go Dreamhack!

Medlem

"forstätter"?

Medlem
Skrivet av Elixx:

Minns när DH var något för oss gamla nördar som saknade att sitta och skräpa i någons källare över helgen. Fan vad kul att det blivit så stort. Go Dreamhack!

Dreamhack var på den tiden ett av de sämre partyn som hölls på 90-talet.
Annat var det med gamla goa demopartyn som Icing, The Party, The Gathering, Remedy och Compusphere, med flera....

Medlem

Högkvalitativ artikel detta. Hört talas om spell checker?

Medlem

Har alltid velat åka till ett Dreamhack, bor rätt nära Jönköping. Som jag har fattat det är väl Dreamhacks början i tiden i Jönköping?


signatur

Infestissumam

Medlem

Inte detroit?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Infestissumam:

Har alltid velat åka till ett Dreamhack, bor rätt nära Jönköping. Som jag har fattat det är väl Dreamhacks början i tiden i Jönköping?

Nej, Dreamhack började i Dalarna (Malung och Borlänge) i mitten på 90-talet, inte förrän 2001 flyttades det till Jönköping.

Medlem
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Elixx:

Minns när DH var något för oss gamla nördar som saknade att sitta och skräpa i någons källare över helgen. Fan vad kul att det blivit så stort. Go Dreamhack!

Dreamhack var på den tiden ett av de sämre partyn som hölls på 90-talet.
Annat var det med gamla goa demopartyn som Icing, The Party, The Gathering, Remedy och Compusphere, med flera....

åååå Grymt ... jag var där . The Party .. var väl göteborg vid liseberg om jag inte minns fel .. i någon skola
Men jaa . ståpälsvarning, satt där med Amigan 1200, Lyssnade på goa Moddar, å proggade vector logo demos
å på den tiden .. hade man inte någon monitor, det var fan TJOCKTV som man fick asa med sig .. haha .
då kan man snacka om att man var svitt när man väl hade tagit sig från tåget, med datorn i ryggsäck, å tvn i famnen. tills datorn var uppkopplad.

Härliga tider

Medlem
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Infestissumam:

Har alltid velat åka till ett Dreamhack, bor rätt nära Jönköping. Som jag har fattat det är väl Dreamhacks början i tiden i Jönköping?

Nej, Dreamhack började i Dalarna (Malung och Borlänge) i mitten på 90-talet, inte förrän 2001 flyttades det till Jönköping.

Okej tack för rätt information!
Hoppas att kunna åka någon gång i framtiden.


signatur

Infestissumam

Medlem

It´s was a baby, who was adopted and grow so much. DAMN it growed!

So happy!

Medlem
Skrivet av TookMan:
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Elixx:

Minns när DH var något för oss gamla nördar som saknade att sitta och skräpa i någons källare över helgen. Fan vad kul att det blivit så stort. Go Dreamhack!

Dreamhack var på den tiden ett av de sämre partyn som hölls på 90-talet.
Annat var det med gamla goa demopartyn som Icing, The Party, The Gathering, Remedy och Compusphere, med flera....

åååå Grymt ... jag var där . The Party .. var väl göteborg vid liseberg om jag inte minns fel .. i någon skola
Men jaa . ståpälsvarning, satt där med Amigan 1200, Lyssnade på goa Moddar, å proggade vector logo demos
å på den tiden .. hade man inte någon monitor, det var fan TJOCKTV som man fick asa med sig .. haha .
då kan man snacka om att man var svitt när man väl hade tagit sig från tåget, med datorn i ryggsäck, å tvn i famnen. tills datorn var uppkopplad.

Härliga tider

The Party hölls i Danmark.

Medlem

helt sant .. The Party var i danmark (där var jag aldrig dock)
minnesproblem
men det var många av dom stora som var i Gbg området .
anyhow .. härliga minnen

1
Skriv svar