Dead Rising 4 – se selfiekungen Frank West härja i köpcentrum

Robot
Dead Rising 4 – se selfiekungen Frank West härja i köpcentrum
Medlem
Dead Rising 4 – se selfiekungen Frank West härja i köpcentrum

Längtar! Men vissa stunder i klippet såg grafiken riktigt dålig ut. Hoppas de fixar vissa ljuseffekter och ansiktsuttryck.

Medlem

Mm, känns inte som 2016-motor precis, men grafik är - som vi alla(?) gillar att påpeka i ett - inte allt.

Medlem

Dead Rising föll mig aldrig i smaken, nått jag inte klarar av är spel med tidsbegränsningar, jag vill kunna spela i den takt jag vill, inte behöva kolla på klockan hela tiden för 16:48 den dagen dör en NPC som gör att jag bara kan få dåliga slut på storyn.

Medlem
Skrivet av Quicken:

Dead Rising föll mig aldrig i smaken, nått jag inte klarar av är spel med tidsbegränsningar, jag vill kunna spela i den takt jag vill, inte behöva kolla på klockan hela tiden för 16:48 den dagen dör en NPC som gör att jag bara kan få dåliga slut på storyn.

Nej, första spelet var väldigt mycket att titta på klockan, men de löste ju det problemet i 2an ^^

Medlem

Jag hör nog till de få som gillade upplägget i första Dead Rising. Spelet tog inte lång tid att spela igenom och det blev för min del väldigt kul att upptäcka mer och mer för varje runda och prova på nya vägar och spelsätt.

Men visst, det var lite stressigt / jobbigt innan jag lyckades släppa tankesättet att hinna med allting i början.

Missade 2:an och spelade bara 3:an en del innan jag tröttnade. Tror tyvärr inte att 4:an skulle falla mig i smaken. Men men, får hoppas att jag har fel.

Medlem

Känns som ett givet köp det här.

Medlem

Första Dead Rising finns nu på steam för er som missade det. Riktigt bra optimerat och grafiken "fungerar" fortfarande. Fortfarande riktigt roligt gameplay.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Quicken:

Dead Rising föll mig aldrig i smaken, nått jag inte klarar av är spel med tidsbegränsningar, jag vill kunna spela i den takt jag vill, inte behöva kolla på klockan hela tiden för 16:48 den dagen dör en NPC som gör att jag bara kan få dåliga slut på storyn.

Nej, första spelet var väldigt mycket att titta på klockan, men de löste ju det problemet i 2an ^^

Tvåan hade också tidsbegränsning. 3:an skippa det
Personligen tycker jag ni ska leta upp en annan franchise där man dödar hur många zombies som helst så länge man orkar utan tidsbegränsningar - finns bara sådär några dussin av dem ju.

Tidsbegränsningen i 1:an och 2:an gjorde att spelet blev svårare, mer strategiskt, roligare och fick en riktig replay-ability till sig. Nu finns inte det längre. Nu är Dead Rising som alla andra.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Quicken:

Dead Rising föll mig aldrig i smaken, nått jag inte klarar av är spel med tidsbegränsningar, jag vill kunna spela i den takt jag vill, inte behöva kolla på klockan hela tiden för 16:48 den dagen dör en NPC som gör att jag bara kan få dåliga slut på storyn.

Nej, första spelet var väldigt mycket att titta på klockan, men de löste ju det problemet i 2an ^^

Tvåan hade också tidsbegränsning. 3:an skippa det
Personligen tycker jag ni ska leta upp en annan franchise där man dödar hur många zombies som helst så länge man orkar utan tidsbegränsningar - finns bara sådär några dussin av dem ju.

Tidsbegränsningen i 1:an och 2:an gjorde att spelet blev svårare, mer strategiskt, roligare och fick en riktig replay-ability till sig. Nu finns inte det längre. Nu är Dead Rising som alla andra.

Jasså? Minns jag så dåligt :/

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Quicken:

Dead Rising föll mig aldrig i smaken, nått jag inte klarar av är spel med tidsbegränsningar, jag vill kunna spela i den takt jag vill, inte behöva kolla på klockan hela tiden för 16:48 den dagen dör en NPC som gör att jag bara kan få dåliga slut på storyn.

Nej, första spelet var väldigt mycket att titta på klockan, men de löste ju det problemet i 2an ^^

Tvåan hade också tidsbegränsning. 3:an skippa det
Personligen tycker jag ni ska leta upp en annan franchise där man dödar hur många zombies som helst så länge man orkar utan tidsbegränsningar - finns bara sådär några dussin av dem ju.

Tidsbegränsningen i 1:an och 2:an gjorde att spelet blev svårare, mer strategiskt, roligare och fick en riktig replay-ability till sig. Nu finns inte det längre. Nu är Dead Rising som alla andra.

Jasså? Minns jag så dåligt :/

Tvåan la till många nya grejer, som combo weapons och pengar men tidsbegränsningarna var fortfarande kvar. Det kanske kändes lite mindre stressfullt för de hade väl inte de där dryga fångarna i militär-jeepen som körde runt i hela parken i 1:an. (Deras låt är awesome dock och har weirdly mycket lyrics man inte tänker på när man spelar spelet https://www.youtube.com/watch?v=atKUCxXanXA )

1
Skriv svar