Utvecklare stämmer Steam-användare som sågar deras spel

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Fenrisulven:
Skrivet av Molotov:
Skrivet av CptBeard:
Skrivet av FUtech:

Man får tycka vad man vill...så länge man tycker rätt!
Låter som rena diktaturstaten!

Typ som sverige, tyck annorlunda här och du blir lynchad

Så är det inte.
På internet kanske, men så har det alltid varit och är inget nytt.
Folk är bara mer griniga idag och ska spy sin galla överallt.

Jo så är det visst.

Ge exempel
Vem har blivigt lynchad

tog bara upp ett exempel, sa aldrig att någon blivit det. Ta inte allt bokstavligt, men du måste väl hålla med om att man får ha sina egna åsikter så länge man tycker som exakt majoriteten av befolkningen gör här gällande politiskt mest.
Jäklar om man tycker lite annorlunda så stämplas man

Medlem
Skrivet av CptBeard:
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Fenrisulven:
Skrivet av Molotov:
Skrivet av CptBeard:
Skrivet av FUtech:

Man får tycka vad man vill...så länge man tycker rätt!
Låter som rena diktaturstaten!

Typ som sverige, tyck annorlunda här och du blir lynchad

Så är det inte.
På internet kanske, men så har det alltid varit och är inget nytt.
Folk är bara mer griniga idag och ska spy sin galla överallt.

Jo så är det visst.

Ge exempel
Vem har blivigt lynchad

tog bara upp ett exempel, sa aldrig att någon blivit det. Ta inte allt bokstavligt, men du måste väl hålla med om att man får ha sina egna åsikter så länge man tycker som exakt majoriteten av befolkningen gör här gällande politiskt mest.
Jäklar om man tycker lite annorlunda så stämplas man

Möjligtvis stämplad i ett politiskt fack baserat på din ståndpunkt. I övrigt är motargumentation inte lynchning.

Vita kränkta män och politik är en fars.

Medlem

Dom här killarna är så pass galna att dom får junkrat från overwatch att likna en nobel pristagare!


signatur

Infestissumam

Medlem

Lite OT. Äsch, svenskar är så duktiga på vara "toleranta" (så länge man tycker det man anser är rätt och vettigt). S.k yttrandefrihet gäller bara när de går hem hos en själv.

Bara titta på PK-ligan, som för övrigt är massiv, det pekas finger i åratal och babblas på om folk som velat dämpa invandring eller möjligen tyckt att några små saker ur SDs större dynga verkat vettigt. Det har dömts ut, tagits avstånd och hängts ut folk pga det. ( Vet inte hur många "Ta bort mig som vän om du röstar på SD-statusar jag har läst på fejjan genom åren")...

Sen kom det 150 000 till och den även var gemene svensson började få känna av effekter av att så mycket nya människor flytt till sverige när de krävdes att folk och kommuner tog sitt ansvar... Woops, så har samtliga partier i stort sett gjort en högersväng i frågan. Då är det helt plötsligt normaliserat och går hem i alla vardagsrum. Samma saker det pekats finger och hatats om i åratal..

Hehe.. Vill tillägga att jag personligen skiter helt i invandring och dess postiva respektive negativa aspekter så länge jag har ett jobb, bra internet och kommandocentralen inkopplad.

Medlem
Skrivet av zumo:

Lite OT. Äsch, svenskar är så duktiga på vara "toleranta" (så länge man tycker det man anser är rätt och vettigt). S.k yttrandefrihet gäller bara när de går hem hos en själv.

Bara titta på PK-ligan, som för övrigt är massiv, det pekas finger i åratal och babblas på om folk som velat dämpa invandring eller möjligen tyckt att några små saker ur SDs större dynga verkat vettigt. Det har dömts ut, tagits avstånd och hängts ut folk pga det. ( Vet inte hur många "Ta bort mig som vän om du röstar på SD-statusar jag har läst på fejjan genom åren")...

Sen kom det 150 000 till och den även var gemene svensson började få känna av effekter av att så mycket nya människor flytt till sverige när de krävdes att folk och kommuner tog sitt ansvar... Woops, så har samtliga partier i stort sett gjort en högersväng i frågan. Då är det helt plötsligt normaliserat och går hem i alla vardagsrum. Samma saker det pekats finger och hatats om i åratal..

Hehe.. Vill tillägga att jag personligen skiter helt i invandring och dess postiva respektive negativa aspekter så länge jag har ett jobb, bra internet och kommandocentralen inkopplad.

Men asså allvarligt talat. Jag kan inte hålla mig.

För det första har du ju i sådana fall lite nötter i kompisflödet så att säga. Men kan du ge mig någon, vem som helst, som blivit utjängd, för en specifik åsikt, som inte redan är politiskt aktiv i frågan till att börja med?

Att folk blir uthängda för att de på internet skriver att de vill kväva barn till döds med gulblåfärgat bajs från vita kolikbarn är väll knappast en fråga om att bli uthängd för sin åsikt väll?

Att man som person med en åsikt - som bevisligen tillhör en minoritet av folket - får en stor skara folk emot sig i sagd fråga måste man väll räkna med, inte sant?

Det var ju inte precis så att svarta gled genom politiken rakt till vita huset på en räkmacka direkt.

123
Skriv svar