Internetmuseum öppnar utställning om onlinespel

Robot
Medlem
Internetmuseum öppnar utställning om onlinespel

Tilläggas bör väl också att dom tar emot nya bidrag till den här utställningen (och alla andra) hela tiden. Så tycker nån att det fattas nått viktigt så kan man fortfarande skicka in nya tips.

Medlem

intressant att dom påstår att låten dota kom 2012 när den är äldre än så, samma med videon. Men aja

Medlem

Heh, Svenskmud. Jag spenderade typ.. 30 minuter där. Nä, Wormhole, Elitemud och Realms of the dragon var de muds jag körde på.

Medlem

Det var då en mager utställning.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Heh, Svenskmud. Jag spenderade typ.. 30 minuter där. Nä, Wormhole, Elitemud och Realms of the dragon var de muds jag körde på.

Åh RoD! Det var min första kontakt med internetspel. Många minnen mellan 1998-2010. Inget annat spel når ens i närheten. Givet ditt nick här, kanske du även spelade som Blackwolf/Elessar i Mystics?

Medlem
Skrivet av superapan:
Skrivet av Blackwolfe:

Heh, Svenskmud. Jag spenderade typ.. 30 minuter där. Nä, Wormhole, Elitemud och Realms of the dragon var de muds jag körde på.

Åh RoD! Det var min första kontakt med internetspel. Många minnen mellan 1998-2010. Inget annat spel når ens i närheten. Givet ditt nick här, kanske du även spelade som Blackwolf/Elessar i Mystics?

Det är jag det Oh the memories! Fast fick ju inte heta Elessar tillslut för att det fanns nån obskyr menlös npc nånstans..

RoD gick dock tydligen i graven för två år sen. Trist

KoP
Medlem

Hack n Slash all the way!

Medlem

Ni är ganska så fel ute fällande DoTA låten. 2006 kom den!

Dock kom en översättning till engelska 2012, men med tanke på att det står den svenska låttexten i artikeln så månar ni nog originallåten.

Annars var det en trevlig läsning!


signatur
Medlem

Ultima Online, Hattrick och Eve Online. Vilka minnen, särskilt av de två första, 97 var ett bra år.

Testpilot

Muahahaha , 1994 videon med min BBS (Sadistic) är med lol!

1
Skriv svar