Fallout Online vill se dig som betatestare

Robot
Medlem
Fallout Online vill se dig som betatestare

Inget tipstack fick man heller

Medlem
Skrivet av KatOne:

Inget tipstack fick man heller

Har vart för busy för att kolla tipskorgen, men jag addar dig av goodwill, för jag är så jävla awesome


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Försökte komma in på denna tidigare idag, då fick man inte fram något. Nu går det iallafall att ladda i snigelhastighet.

Vore trevligt att komma med i denna beta-testning.

EDIT: Registreringen fungerade inte i FF för mig, men Opera gick det bra i.
Fallout 2 valdes för mig som favorit.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Signade upp i morse men kunde ej skriva in födelseåret men hoppas det funkade ändå.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Får se om det fungerade att skriva upp sig. Dock var sidan katastrofalt dålig. HATAR flash, speciellt när det är ljud som man inte kan sänka/stänga av.

Medlem

Samma här får se om man lyckades registera sig för när man ska bli kopplad till interplays forum så brakar skiten ihop bara


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

hm... illavarslande att dom har en tung kodad sida när man förväntar sig en anstormning.

Medlem

Kul att man inte kommer in på sidan trots man har installerat flash, någon som vet varför?

Medlem

Bird... med tanke på att det väldigt många personer som försöker ta sig in borde du låta den stå några minuter o tänka :S

Medlem

vem sätter emot på att detta kommer bli fail?

Medlem

hmm kommit in och skrivit under allt jag behöver, nu är det bara att välja land men får inga val, tror den försöker ladda upp alla länder i listan men tar sån ordenligt me tid!

och hörni detta kan aldrig bli fail, det är ju för fan interplay!


signatur

Suup homie

Medlem

Jag! Nae, men jag kanske sätter emot om betan visar sig vara väldigt lovande. Here goes to hoping!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Djävlar vad dem har jobbat på duktigt. var inte så värst länge sedan de var i rättegång och endast hade några ynka screenshots/konceptbilder för att bevisa att dem hade kommit igång. Och nu är det dags för beta snart. För mig lät det då som om spelet knappt hade lämnat skrivbordet.

Angående eventuellt fail så blir det nog bättre än att Bethesda hade slängt in sin nya Oblivion-motor. Säkert skitsnyggt men jag vill njuta av båda spel sedan utan att känna att den ena av dem är en slags mod.

Hoppas liret blir awesome iaf. 8)
Något av det mest viktigaste är en riktigt bra character customization med mängder av möjligheter att skapa ett unikt utseende. ganska trist också om man i endgame bara springer runt i power armor och ser ut som en robot bland alla andra i likadan klädsel. Fan jag vill vara endgame med skinnjacka, jeans, knäskydd och fingerhandskar och en automatkarbin istället för megalaservapen.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Inaktiv

Klart det kan floppa, Interplay må vara namnkunnigt men har haft nog att göra med att hålla näsan över vattnet i snart 10år än mindre göra och ge ut spel.
Till det pratar vi MMORPG av ett näst intill heligt varumärke som många dessutom är mycket bekanta med. Det låter kanske bra men hur mycket nytt innehåll måste du inte skapa för att det inte bara skall bli dom gamla spelen som MP och utan att få dom gamla rävarna att fly?
Som avslutning jobbar Masthead, som tydligen skall koda det hela, på ett eget Sci-Fi MMORPG som inte ännu är släppt och dom har inga andra spel till sitt namn.
För mig känns det som lite för många okända faktorer men man får väll se om och när det kommer ut.

Medlem

Vet inte hur länge jag har drömt om detta, hoppas dom levererar nu.

Halkade av stolen för att jag försökte registrera mig så snabbt som möjligt.

Medlem

Registrerat och klart. Gick smärtfritt.

Medlem

Jag reggade direkt som hängivet Interplay Fallout fan, ska bli kul att se om Interplay kan fånga den gamla känslan igen.

Medlem

tror detta kan bli helt underbart, fallout har jävligt många fans å gör dom ett tillräckligt bra spel så kan dom säkert putta lite på wow till och med


signatur

always use the nubs for cover

1
Skriv svar