Se lanseringstrailern för FFFFantastiska Forza Horizon 3

Robot
Se lanseringstrailern för FFFFantastiska Forza Horizon 3
Medlem
Se lanseringstrailern för FFFFantastiska Forza Horizon 3

Fick hem min ratt förra veckan och spelet är förbokat!!
Nu jävlar ska det köras, riktigt gött att spelet ska ha 21:9 support på PC med, så man slipper black bars som Forza Apex har..

Medlem

Kommer definitivt att köpa det till PC. Sist man fick något liknande spel till PC var väl Test Drive Ultimate?

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Kommer definitivt att köpa det till PC. Sist man fick något liknande spel till PC var väl Test Drive Ultimate?

Har för mig Tomas skrev det i sin recension. Avlägg gärna rapport om det flyter till PC, så kan jag köpa efteråt


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Förbokade det igår!


signatur

autograph

Medlem

Fan jag vill ha detta, men nu rök inkomsten sådär lagom till alla kul spel i höst. Behöver ett rattställ också så det blir optimalt... hoppas ju dock att få en inkomst igen snarast möjligt.

Medlem

Har det inget stöd för Vive blir det inget köp.

Medlem
Skrivet av booNZXTood:

Fick hem min ratt förra veckan och spelet är förbokat!!
Nu jävlar ska det köras, riktigt gött att spelet ska ha 21:9 support på PC med, så man slipper black bars som Forza Apex har..

De här arkadspelen är inte designade för ratt, tyvärr. Jag föredrar också att spela bilspel med min ratt, men är ett handikapp eftersom allting är gjort för handkontroller med snabba maximala rörelser.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kommer definitivt att köpa det till PC. Sist man fick något liknande spel till PC var väl Test Drive Ultimate?

Den stora nackdelen gentemot TDU är FH3s "ffffantastiska" ~10 * mindre karta... ┬─┬ノ( º _ ºノ)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

hade önskat att det fanns någon form av split screen.

Medlem

Forza Horizon 3 har idag uppdaterats till version 1.0.18.2.


signatur

autograph

1
Skriv svar