Resident Evil 7 – Skrämmer systemkraven slag på din dator?

Robot
Resident Evil 7 – Skrämmer systemkraven slag på din dator?
Medlem
Resident Evil 7 – Skrämmer systemkraven slag på din dator?

Verkligen inte, mycket tama krav.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

jösses 970 för 1080p i 60 fps? det är ingenting

Medlem

Nice vetifan om jag vågar spela det bara haha

Medlem

Gillar INTE att de raderat huvudkaraktärerna i denna franchise. Chirs, Jill, Rebecca, Leon, Barry, Claire etc etc....

Detta är mera Outlast 2 än Resident Evil....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

PS4 check! Datorn med för all del men who cares...

Medlem
Skrivet av Remus:

Gillar INTE att de raderat huvudkaraktärerna i denna franchise. Chirs, Jill, Rebecca, Leon, Barry, Claire etc etc....

Detta är mera Outlast 2 än Resident Evil....

Hoppas och tror att dem kommer "chocka" oss med hur dem knyter in de gamla karaktärerna i spelet. Annars blir nog många extremt besvikna.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Verkligen inte, mycket tama krav.

Precis amd fx6300 är inte höga krav.
Vart dom fått att en i5 4460 skulle behövas på intelsidan låter vansinnigt då den springer 8-or runt fx6300


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

tror min laptop ska orka med det t.om.

Medlem

De där fixar vi utan problem! YAS!

Medlem

"Processor: Intel Core i7 3770 3.4GHz or AMD or better: Or AMD or better."


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Blandat minimum/Recommended för mig.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Remus:

Gillar INTE att de raderat huvudkaraktärerna i denna franchise. Chirs, Jill, Rebecca, Leon, Barry, Claire etc etc....

Detta är mera Outlast 2 än Resident Evil....

Jag är en riktig RE-fantast och äger nästan alla spel i serien. Trots det tycker jag till viss del att Chris, Jill etc i mångt och mycket har gjort sitt. Det blir lite tjatigt när de hittar på anledning och kopplingar bara för att ha med gamla karaktärer. T.ex. Jill i RE5. Jämför henne där med Jill i RE1, det blev ju bara löjligt. Nä, jag har inget emot att de "börjar" om istället för massa drablande fan-service.

Medlem
Skrivet av Remus:

Gillar INTE att de raderat huvudkaraktärerna i denna franchise. Chirs, Jill, Rebecca, Leon, Barry, Claire etc etc....

Detta är mera Outlast 2 än Resident Evil....

De dyker säkert upp mot slutet. Hon i telefonen låter fett lik Ada (fast ibland tycker jag hennes röst låter som Helena Harper i RE6)

Medlem
Skrivet av arelion:
Skrivet av Remus:

Gillar INTE att de raderat huvudkaraktärerna i denna franchise. Chirs, Jill, Rebecca, Leon, Barry, Claire etc etc....

Detta är mera Outlast 2 än Resident Evil....

Jag är en riktig RE-fantast och äger nästan alla spel i serien. Trots det tycker jag till viss del att Chris, Jill etc i mångt och mycket har gjort sitt. Det blir lite tjatigt när de hittar på anledning och kopplingar bara för att ha med gamla karaktärer. T.ex. Jill i RE5. Jämför henne där med Jill i RE1, det blev ju bara löjligt. Nä, jag har inget emot att de "börjar" om istället för massa drablande fan-service.

Håller inte alls med - de har utstått med så mycket nu att jag vill bara se dem utvecklas framåt. Speciellt Barry känns som ett måste nu efter slutet på Resident Evil Revelations 2

1
Skriv svar