Oculus Touch-kontrollerna blir dyra

Medlem

Helt ok pris. Det är ny teknik och värt en hög prislapp. Hellre att upplevelsen är förhöjd än att det snålas in här och där.

Synd att inte alla kommer ha råd men det är många high-techprylar gemene man inte har råd med.

Själv kommer jag inte ha råd än på ett bra tag men tycker ändå att det här är bättre än om företagen snålat med teknik, komponenter och utvecklingsinsats på den här typen av produkt.

Medlem
Skrivet av Pettor:
Skrivet av crazyrobban:

La 10 000:- på min Vive.
Den har gett upplevelser som jag inte kunnat drömma om. Så jag tycker det var värt pengarna. Spelar något med den minst 2 eller 3 gånger i veckan.

Med det sagt, så ser jag fram emot en VR upplevelse med mindre screen door effect och bättre FOV. Trådlöst hade såklart varit trevligt också.

Vad är det som imponerar och som du återkommer till? Jag är uppriktigt intresserad alltså så försöker inte vara dryg. Har dålig koll på utbudet men såg lite tidiga videos när Rift och Vive släpptes och då kändes det som väldigt halvdana titlar.

Men finns det något spel som är uppriktigt kul och har mycket återspelningsvärde?

War Thunder är riktigt grymt med Joystick och gasreglage till, även Elite Dangerous, men det är oftast lite för mycket av ett projekt att komma igång.

Sen kan jag spelar Raw Data hur länge som helst, det är bara svett och nervtrötthet som blir stoppet där.

12
Skriv svar