Nästa Assassin's Creed ska revolutionera serien – släpps inte "nödvändigtvis" nästa år

Robot
Nästa Assassin's Creed ska revolutionera serien – släpps inte "nödvändigtvis" nästa år
Medlem
Nästa Assassin's Creed ska revolutionera serien – släpps inte "nödvändigtvis" nästa år

Äntligen. Det var på tiden.

Medlem

Det tror jag när jag ser det. Stora studios som tar stora risker med stora IP. Hur ofta händer det?

Medlem

BUUUUUUUUUUU! Jag vill ha min årliga bugg-röra.

Medlem
Skrivet av massej:

Det tror jag när jag ser det. Stora studios som tar stora risker med stora IP. Hur ofta händer det?

Det verkar dock osannolikt att de tar ett långt uppehåll för att hinna hitta på något nytt och sedan efter två års väntan tänker "fuck it" och släpper samma spel som förra gången igen.

Medlem
Medlem

Om ändå Rockstar kunde plåga oss med dom här årliga releaserna...

Medlem

Va???
Ska dom göra så man får använda 2 knappar nu???

VR


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

VR

skummade igenom kommentarerna; "måste finnas en VR-gissning att ge tummen upp" ^^


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Dom har väl inte så mycket att komma med nästa år så gissar på att släpps 2017 till 99% säkerhet. ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag blir lite nervös när jag läser att dom ska "revolutionera" AC.
Om konceptet funkar så borde man inte ändra det allt för mycket.

Dock så kanske dom faktiskt lyckas att göra en bra serie ännu bättre!

Medlem
Medlem

Så det tog inte god tid på sig med de tidigare? Jag gillade dock Black flag rejält.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Tycker alltid att tempot i storyn är så extremt ojämnt att jag blir irriterad, och den tränade mördaren som raglar runt som ett fyllo (ok, jag suger, so what) blir lite segt i alla jakter.

Tror dock bara det handlar om att de lagt så mycket pengar på Watch Dogs som IP att de inte vill konkurrera med sig själva när de försöker med den katastrofen igen. Förhoppningsvis infriar det sin potential lite mer den här gången.

Nog bra idé att låta serien vila lite också, låta fansen(?) sukta. Annars kommer "Jamie Oliver"-tröttheten. Hade dock gärna sett en rejäl remake av ettan till moderna konsoler med "modern" spelmekanik.

Och ja, Black Flag är helt klart stjärnan i serien rent spelmässigt, även om jag älskade sidohistorierna i AC3. Blev aldrig riktigt klok på vad som hände med killen i modern tid i slutet av ACBF dock? Gick han bara tillbaka till sin station och fortsatte leka pirat som om ingenting hade hänt efter det abrupta mitt-i-allting-slutet? Spelade dessutom trean efteråt vilket ju var j-kligt häftigt med tanke på hur de två kopplas ihop. (ja, det där kan väl ändå inte räknas till spoilers?)

Avstängd

Okej då är dagis nivån klar. Nu är det förskolan kvar för Ubisoft innan grundskolan.

1
Skriv svar