Forza Horizon 3 hyllas av en (nästan) enig kritikerkår

Redaktör
Skrivet av Pungvred:
Skrivet av autograph:

Ahh, meh, det fungerar skitbra på min två år gamla laptop, men inte på min stationära med det nya grafikkortet GeForce GTX 970!
Spelet hoppar ur precis när det ska starta. Why?
Måste jag vänta på en patch, eller?
Antiklimax!

Uppdaterat dina drivisar? Uppdaterat Win10 till senaste?

http://www.geforce.com/whats-new/articles/forza-horizon-3-gam...

Det är ett vanligt problem, man kommer till huvudmenyn men det kraschar till desktop när en save/ett nytt spel laddas. Jag har försökt med fyra Geforce- och ett AMD-kort på tre datorer, samma fel på alla. Men det är bara vissa som drabbas verkar det som.

Forza 6 Apex fick liknande problem efter Win 10 Anniversary Update. Möjligen ligger felet där nånstans.


signatur
Avstängd
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Pungvred:
Skrivet av autograph:

Ahh, meh, det fungerar skitbra på min två år gamla laptop, men inte på min stationära med det nya grafikkortet GeForce GTX 970!
Spelet hoppar ur precis när det ska starta. Why?
Måste jag vänta på en patch, eller?
Antiklimax!

Uppdaterat dina drivisar? Uppdaterat Win10 till senaste?

http://www.geforce.com/whats-new/articles/forza-horizon-3-gam...

Det är ett vanligt problem, man kommer till huvudmenyn men det kraschar till desktop när en save/ett nytt spel laddas. Jag har försökt med fyra Geforce- och ett AMD-kort på tre datorer, samma fel på alla. Men det är bara vissa som drabbas verkar det som.

Forza 6 Apex fick liknande problem efter Win 10 Anniversary Update. Möjligen ligger felet där nånstans.

Ah, ok! Störande.

Redaktör
Skrivet av Pungvred:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Pungvred:
Skrivet av autograph:

Ahh, meh, det fungerar skitbra på min två år gamla laptop, men inte på min stationära med det nya grafikkortet GeForce GTX 970!
Spelet hoppar ur precis när det ska starta. Why?
Måste jag vänta på en patch, eller?
Antiklimax!

Uppdaterat dina drivisar? Uppdaterat Win10 till senaste?

http://www.geforce.com/whats-new/articles/forza-horizon-3-gam...

Det är ett vanligt problem, man kommer till huvudmenyn men det kraschar till desktop när en save/ett nytt spel laddas. Jag har försökt med fyra Geforce- och ett AMD-kort på tre datorer, samma fel på alla. Men det är bara vissa som drabbas verkar det som.

Forza 6 Apex fick liknande problem efter Win 10 Anniversary Update. Möjligen ligger felet där nånstans.

Ah, ok! Störande.

Jag fick igång det till slut. Man måste stänga av micken. Logiskt...


signatur
Medlem

Jag fick det att starta genom att deaktivera alla mikrofoner i windows.
Jag har fått det att fungera hyffsat genom att sätta på Vsync på 60 fps, innan fick jag kraftiga fps-drops och hack. Ligger stadigt runt 60 fps på high men ibland börjar det krångla. Det största negativa nu är att jag inte kan ändra keybindings på min logitech G29 samt växelspak och koppling fungerar ej..

Medlem

Och det här är varför jag väljer att spela på konsol.

Medlem

Forza Horizon 3 har idag uppdaterats till version 1.0.18.2.
Jag är idag helnöjd med Ultimate Edition till pc.


signatur

autograph

123
Skriv svar