Mafia II leker gangster hos FZ

Robot
Inaktiv
Mafia II leker gangster hos FZ

Trailern verkade sluta före den skulle för mig.

Medlem

Mafia II vill ha. Men ska inte kika på några trailers - känns som om dom spoilar lite.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av realin:

Trailern verkade sluta före den skulle för mig.

Samma här.

Medlem
Skrivet av Brain:

Mafia II vill ha. Men ska inte kika på några trailers - känns som om dom spoilar lite.

Håller med dig, för mycket information man fått redan.

Medlem

Nej men oj, filmen är fuxedserd up. Jag fixar, ta det kallt, ta en Hello Kitty-glass.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Gammal trailer...

Medlem
Skrivet av Harpa:

Nej men oj, filmen är fuxedserd up. Jag fixar, ta det kallt, ta en Hello Kitty-glass.

Harpa to the rescue!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

TOP 3 GOTY i år:

Mass Effect 2
Starcraft 2
Mafia 2

Alla är uppföljare


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

TOP 3 GOTY i år:

Mass Effect 2
Starcraft 2
Mafia 2

Alla är uppföljare

Ta en titt i filmvärlden så får du se att det inte kommer några nya idéer efter ett tag.. bara remakes och uppföljare. Det som visas idag gjordes redan för 30 år sedan.

Ambassadör
League of Legends
Skrivet av Lerner:
Skrivet av Remus:

TOP 3 GOTY i år:

Mass Effect 2
Starcraft 2
Mafia 2

Alla är uppföljare

Ta en titt i filmvärlden så får du se att det inte kommer några nya idéer efter ett tag.. bara remakes och uppföljare. Det som visas idag gjordes redan för 30 år sedan.

Sant sant. Lägg då till Portal 2 också.

Mafia 2 kommer bli ett garanterat köp. vad jag har sett och läst hittills verkar det vara ett klassikt mafia äventyr. har inga förväntningar på revolution i detta spelet, bara storyn är bra

Medlem

Hoppas dom har lika mycket fokus på bilarna som ettan hade, Freeride Extreme var ju hur kul som helst

Medlem

Helt det klart det spel som är mest intressant på E3. Förbokat sedan länge. Hoppas att konsolanpassningen inte förstör spelet dock.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

GIEF!

Ettan var helt sjukt bra. Gillar bonusbilarna man fick i slutet av spelet!

Inaktiv

Blir lätt collectors edition till PS3, exklusivt material till ps3 ?? ja tack äntligen <3

Mafia 2 trailern --> jag kom i byxan

Medlem

Så jävla sugen. Ge mig nu.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Collectors Edition är redan förbokat! Längtar!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Snubben dom skjuter i hissen ser ut att vara gjord av plast, både hans ansikte och kostym glänser väldigt mycket av ljuset.

Annars såg det bra ut

Medlem
Skrivet av dali:
Skrivet av Lerner:
Skrivet av Remus:

TOP 3 GOTY i år:

Mass Effect 2
Starcraft 2
Mafia 2

Alla är uppföljare

Ta en titt i filmvärlden så får du se att det inte kommer några nya idéer efter ett tag.. bara remakes och uppföljare. Det som visas idag gjordes redan för 30 år sedan.

Sant sant. Lägg då till Portal 2 också.

Mafia 2 kommer bli ett garanterat köp. vad jag har sett och läst hittills verkar det vara ett klassikt mafia äventyr. har inga förväntningar på revolution i detta spelet, bara storyn är bra

Och atmosfär, lika viktigt som handlingen.

Eller vänta, låt mig omfrasera.

Och atmosfär, det lyfter handlingen.

1
Skriv svar