Rocksteady efter åren med Batman: "Nu kan vi göra vårt drömspel"

Medlem

Turtles hade varit awesome. Med co-op!

Medlem

Hoppas hoppas hoppas!!!

Medlem

Efter en helt makalös Batman-trilogi så har jag fullt förtroende för Rocksteady, vad de än gör framöver.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ser fram emot vad dom än gör.
Arkham knight bekymren ska man inte lasta rocksteady för.

Men arkham knight fungerar ypperligt till PC nu så dom som inte spelat det pga pc-problem borde göra det nu


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ser fram emot vad dom än gör.
Arkham knight bekymren ska man inte lasta rocksteady för.

Men arkham knight fungerar ypperligt till PC nu så dom som inte spelat det pga pc-problem borde göra det nu

/Håller med

Är också billigt numera. Man kan få "vanilla" versionen för 79 SEK (minus frakt) på Spelbutiken.se.

*edit*
Sen, om man så vill, finns det Season Pass på Steam för 20 Euro. Vill man bara ha expansionen för huvudkampanjen så finns "Season of Infamy: Most Wanted Expansion" (inkluderar nya bossar & uppdrag i huvudkampanjen) för 10 Euro.

Medlem

SPAWN!!<3


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av Locktail:

Tar de sig an TMNT, så hoppas jag de utformar det efter Jonathan Liebesman tolkning och kreation. Gillade faktiskt hans tolkning av törtlarna. Ett lagom steg i rätt riktning att föra/tolka dem in i 2000-talet. Längtar efter Out of the Shadows. Men lyckas Rocksteady anamma de törtlarna och sätta sin egna prägel och sköna flow i combat systemet, then we have a winner. Dock inget filmlicens spel som är en "spelbar" version av filmen, så tackar jag.

Oj, nej snälla inget spel baserade på Michel Bay's alien-sjöldpaddor

Hade jag fått min vilja igenom så skulle det vara spännande att gå tillbaka till rötterna innan 1987 års barnvänliga alster och bygga ett spel kring den världsbild som skaparna av TMNT, Kevin Eastman och Peter Laird, byggde upp. Gå tillbaka till den mörka, bittra och ensamma atmosfären med det ursprungliga råa våldet och den parodiska humorn som kloakerna en gång ekade av

Medlem

Med tanke på Warner så kan det bli LotR?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

[quote=ifeelnothing]

Skrivet av Locktail:

...

Hade jag fått min vilja igenom så skulle det vara spännande att gå tillbaka till rötterna innan 1987 års barnvänliga alster och bygga ett spel kring den världsbild som skaparna av TMNT, Kevin Eastman och Peter Laird, byggde upp. Gå tillbaka till den mörka, bittra och ensamma atmosfären med det ursprungliga råa våldet och den parodiska humorn som kloakerna en gång ekade av

http://comicsalliance.com/files/2015/10/TMNT01.jpg

Mmm, den tidiga svartvita originalTMNT-serien där det faktiskt finns blod. Tror jag läste om den i Epix eller någon av Horst Schröders andra publikationer då.

Men: Jag tror att det är så långt tillbaka att "ingen" känner till det. När människor pratar om "de gamla TMNT så refererar de till filmerna på tidiggt 90tal eller det där spelet som jag nötte på Nintendon och då hade det redan blivit urvattnat.

Den gängse bilden av hur TMNT skiljer sig nuför tiden alldeles mycket från originalet för att det ska funka.

Nu ska jag sitta här och gubbsucka. Ikväll ska jag läsa mina gamla serietidningar. Men ja är inte bitter.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

FM-guru
F.d. Sisyr

Låt mig slippa TMNT över huvud taget så är jag nöjd.

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av Locktail:

Tar de sig an TMNT, så hoppas jag de utformar det efter Jonathan Liebesman tolkning och kreation. Gillade faktiskt hans tolkning av törtlarna. Ett lagom steg i rätt riktning att föra/tolka dem in i 2000-talet. Längtar efter Out of the Shadows. Men lyckas Rocksteady anamma de törtlarna och sätta sin egna prägel och sköna flow i combat systemet, then we have a winner. Dock inget filmlicens spel som är en "spelbar" version av filmen, så tackar jag.

Oj, nej snälla inget spel baserade på Michel Bay's alien-sjöldpaddor

Hade jag fått min vilja igenom så skulle det vara spännande att gå tillbaka till rötterna innan 1987 års barnvänliga alster och bygga ett spel kring den världsbild som skaparna av TMNT, Kevin Eastman och Peter Laird, byggde upp. Gå tillbaka till den mörka, bittra och ensamma atmosfären med det ursprungliga råa våldet och den parodiska humorn som kloakerna en gång ekade av

http://comicsalliance.com/files/2015/10/TMNT01.jpg

Det håller jag visserligen med dig om. Men hade inte haft något emot "2014 tmnt" då jag tycker det är en intressant tolkning av dem. Men föredrar också det råa mitt -80tal än 90tals floppen.

12
Skriv svar