Så infiltrerar du ett hotell i Mafia III – se 16 minuter gameplay

Robot
Så infiltrerar du ett hotell i Mafia III – se 16 minuter gameplay
Medlem
Så infiltrerar du ett hotell i Mafia III – se 16 minuter gameplay

Skön musik.

Medlem

Hoppas att jag inte får ångra förhandsbokning. Förbokar väldigt sällan, men när det säljs för 329kr så är det jävligt svårt att låta bli :\

Medlem
Skrivet av Buio:

Skön musik.

Jaa, äntligen ett klipp dom inte var tvungna att ta bort den

Edit:
haha, koden 0451 xD
https://youtu.be/aTVBSxnwiCo?t=12m27s

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hoppas att jag inte får ångra förhandsbokning. Förbokar väldigt sällan, men när det säljs för 329kr så är det jävligt svårt att låta bli :\

Vart handlade du?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Alltså de verkar så jävla nice.... Och klart man har 8 års dag med sambon den 6/10... Så det är bara åka till London, fira på bästa sätt och ha ett leende. Fast jag på insidan kommer vara otålig som en 5-åring.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Bojkott:

Hoppas att jag inte får ångra förhandsbokning. Förbokar väldigt sällan, men när det säljs för 329kr så är det jävligt svårt att låta bli :\

Vart handlade du?

Elgiganten. Verkar som att de har höjt priset nu.

Medlem
Skrivet av zumo:

Alltså de verkar så jävla nice.... Och klart man har 8 års dag med sambon den 6/10... Så det är bara åka till London, fira på bästa sätt och ha ett leende. Fast jag på insidan kommer vara otålig som en 5-åring.

"Fira på bästa sätt och ha ett leende"

Vilken romantiker du är

Medlem

Förbannad vietnamveteran vs italienska maffian, I can dig it. Gameplayen verkar solid, staden är atmosfärisk och jag störtdiggar tidsandan. Inte haft det på radarn förrns nu men jävlar vad sugen man blev helt plötsligt.

Medlem
Skrivet av Duffelbag:

Förbannad vietnamveteran vs italienska maffian, I can dig it. Gameplayen verkar solid, staden är atmosfärisk och jag störtdiggar tidsandan. Inte haft det på radarn förrns nu men jävlar vad sugen man blev helt plötsligt.

Håller verkligen med dig. Skumspanat på det men from nu: wow! Vill inte kolla igenom hela klippet pga spoiler-risk

Medlem

Sålänge jag kommer kunna byta crosshair kommer jag lira det riktigt mycket antagligen

Gillar att han 'r s[ brutal i sina Finish moves


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Blivit mer och mer positiv.. älskar iofs Louisiana, deras träskmarker te.x (kul att de fått med detta). Tidsperioden gillar jag egentligen bättre än de tidigare spelen.


signatur
Medlem

Finns det någon information ute eller har FZ någon information om hur det blir med recensioner innan release på det här spelet?

1
Skriv svar