Nya rykten om Destiny 2 till pc

Robot
Nya rykten om Destiny 2 till pc

Smart drag om det blir så. Dels så får man fler spelare, och dels så kanske man kan förbättra allt det som varit fel under så många år.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Gnällkuk

Väntar fortfarande på ettan till PC


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hette det inte att Destiny skulle vara ett projekt som sträckte sig över många, många år innan det släpptes? Antar att långsiktlighet i spelbranchen är allt efter lunch
Detta är ju endast rykten, men ändå.

Medlem

Destiny 2?

Jag trodde det här spelet skulle vara som World of Warcraft där det bara finns Destiny och sedan massa expansioner som bygger vidare.

Medlem
Skrivet av philgapin:

Hette det inte att Destiny skulle vara ett projekt som sträckte sig över många, många år innan det släpptes? Antar att långsiktlighet i spelbranchen är allt efter lunch
Detta är ju endast rykten, men ändå.

Destiny som varumärke var ett 10 års projekt som jag förstod det.
Och en 2a är ju ett naturligt hopp då.

Medlem

Jahapp, ingen mening med att hoppa på ettan nu då.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Snackades ju redan vid release om att Destiny 2/3 förmodligen skulle komma till PC.

Medlem
Skrivet av tricky:

Väntar fortfarande på ettan till PC

Då kan du nog vänta på Jesus återuppståelse ungefär lika länge.

Medlem
Skrivet av Kajlie:
Skrivet av philgapin:

Hette det inte att Destiny skulle vara ett projekt som sträckte sig över många, många år innan det släpptes? Antar att långsiktlighet i spelbranchen är allt efter lunch
Detta är ju endast rykten, men ändå.

Destiny som varumärke var ett 10 års projekt som jag förstod det.
Och en 2a är ju ett naturligt hopp då.

Avtalet med Actvision specificerar att det är 3 st huvudspel som skall komma ut och sträcka sig över en 10 års period.

Så vi visste från början ( om man visste vart man skulle leta ) att Destiny 1, 2 och 3 kommer att komma ut.

Medlem

hoppas isåfall att det är små gunmodels och man kan välja FoV då kanske det blir att köpa.

Medlem

Shame on me if you fool me twice men jag blir bannemig lite peppad.

Medlem
Skrivet av Jelen:
Skrivet av tricky:

Väntar fortfarande på ettan till PC

Då kan du nog vänta på Jesus återuppståelse ungefär lika länge.

Den gamla räven är ju dock uppe och skuttar redan!
Kanske vänta på hans encore isåfall.

Medlem

det kommer till PC=jag köper destiny 2

Gnällkuk
Skrivet av Jelen:
Skrivet av tricky:

Väntar fortfarande på ettan till PC

Då kan du nog vänta på Jesus återuppståelse ungefär lika länge.

Antagligen, är nog större chans på en "HD remake" änatt en sagofigur återuppstår dock


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar