Se 19 minuter från heta Horizon: Zero Dawn

Robot
Medlem
Se 19 minuter från heta Horizon: Zero Dawn

Väldigt snyggt spel, men den här videon har framerate-problem. Ser klart hur det hackar till då och då. Frågan är bara om det är just den här videon som har problem.

Medlem

"Civilizationen" låter som att det skulle kunna vara ett dansband.

Medlem
Skrivet av Buio:

Väldigt snyggt spel, men den här videon har framerate-problem. Ser klart hur det hackar till då och då. Frågan är bara om det är just den här videon som har problem.

Spelet släpps först om ett halvår så det är inget konstigt med att det flyter dåligt.
Jag gillar konceptet väldigt mycket så jag ser fram emot releasen.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Spelet släpps först om ett halvår så det är inget konstigt med att det flyter dåligt.

Visst kan det vara så. Men om det är så att videon är riktig gameplay på PS4 just nu, då är de officiella "gameplay" trailers som släppts tidigare target renders och inte äkta gameplay. För de var både väldigt snygga och supermjuka.

Medlem

Fyfan va bra att det inte släpps till pc så man slipper spela den där skiten! Ser fett tråkigt ut och kommer vara nerskalat som fan vid release!

Medlem
Skrivet av Hoof hearted:

Fyfan va bra att det inte släpps till pc så man slipper spela den där skiten! Ser fett tråkigt ut och kommer vara nerskalat som fan vid release!

Vadå, köper du alla spel som kommer till PC eller? Om Horizon skulle fått PC släpp skulle du varit tvungen att köpa det mot din vilja?


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Ser så sjukt grymt ut!
Längtar till min Collectors Edition kommer med posten

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Hoof hearted:

Fyfan va bra att det inte släpps till pc så man slipper spela den där skiten! Ser fett tråkigt ut och kommer vara nerskalat som fan vid release!

Vadå, köper du alla spel som kommer till PC eller? Om Horizon skulle fått PC släpp skulle du varit tvungen att köpa det mot din vilja?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

No Man's Sky anyone?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

No Man's Sky anyone?

Säg inte så! Jag har sett fram emot det här så länge nu! Varför gör du så här?
Det här kommer bli bra. Det här kommer bli bra. Det här kommer bli bra. Det här kommer bli bra.

Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av azynkron:

No Man's Sky anyone?

Säg inte så! Jag har sett fram emot det här så länge nu! Varför gör du så här?
Det här kommer bli bra. Det här kommer bli bra. Det här kommer bli bra. Det här kommer bli bra.

Det blir det säkert. Min oro är att det är försenat Tack vare uppgraderingen av ps4an så det vi ser är "high-end" versionen. Jag har inte råd eller lust att byta upp mig så hoppas det inte ser ut som minecraft vid release. Spelet verkar ju så sjukt coolt och vackert!

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Hoof hearted:

Fyfan va bra att det inte släpps till pc så man slipper spela den där skiten! Ser fett tråkigt ut och kommer vara nerskalat som fan vid release!

Vadå, köper du alla spel som kommer till PC eller? Om Horizon skulle fått PC släpp skulle du varit tvungen att köpa det mot din vilja?

Vet du inte att det är så det fungerar idag? Störst spelbibliotek på Steam vinner.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Hoof hearted:

Fyfan va bra att det inte släpps till pc så man slipper spela den där skiten! Ser fett tråkigt ut och kommer vara nerskalat som fan vid release!

Vadå, köper du alla spel som kommer till PC eller? Om Horizon skulle fått PC släpp skulle du varit tvungen att köpa det mot din vilja?

Vet du inte att det är så det fungerar idag? Störst spelbibliotek på Steam vinner.

Då ligger jag bra på det med mina snart 1500..som antagligen är 1-2 mindre än en drl av er.. men jag jobbar på det!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Buio:

Väldigt snyggt spel, men den här videon har framerate-problem. Ser klart hur det hackar till då och då. Frågan är bara om det är just den här videon som har problem.

Om de kan köra det i 4K/30fps:ish på PS4 Pro så får vi hoppas att den också klarar av en stabil 1080p/60fps. https://www.youtube.com/watch?v=lwI6-jKlsO0


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Ahris:

Spelet släpps först om ett halvår så det är inget konstigt med att det flyter dåligt.

Visst kan det vara så. Men om det är så att videon är riktig gameplay på PS4 just nu, då är de officiella "gameplay" trailers som släppts tidigare target renders och inte äkta gameplay. För de var både väldigt snygga och supermjuka.

Utöver denna och andra gameplayvideos som har släppts under den senaste månadet finns väl bara demot från E3 som släpptes för ett år sedan? Då var definitivt inte spelet färdigt och demot sannolikt framtaget specifikt för E3/kört på kraftfullare maskiner än en PS4.

Skrivet av Ahris:
Skrivet av Buio:
Skrivet av Ahris:

Spelet släpps först om ett halvår så det är inget konstigt med att det flyter dåligt.

Visst kan det vara så. Men om det är så att videon är riktig gameplay på PS4 just nu, då är de officiella "gameplay" trailers som släppts tidigare target renders och inte äkta gameplay. För de var både väldigt snygga och supermjuka.

Utöver denna och andra gameplayvideos som har släppts under den senaste månadet finns väl bara demot från E3 som släpptes för ett år sedan? Då var definitivt inte spelet färdigt och demot sannolikt framtaget specifikt för E3/kört på kraftfullare maskiner än en PS4.

Senaste demot som visades var väl gameplay på en Playstation Pro under Sony eventet för någon månad sen.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Ubisoft Farcry Primal 2 ?

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Hoof hearted:

Fyfan va bra att det inte släpps till pc så man slipper spela den där skiten! Ser fett tråkigt ut och kommer vara nerskalat som fan vid release!

Vadå, köper du alla spel som kommer till PC eller? Om Horizon skulle fått PC släpp skulle du varit tvungen att köpa det mot din vilja?

vissa kommentarer behöver man inte ens läsa... är så när man är nybörjare

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Hoof hearted:

Fyfan va bra att det inte släpps till pc så man slipper spela den där skiten! Ser fett tråkigt ut och kommer vara nerskalat som fan vid release!

Vadå, köper du alla spel som kommer till PC eller? Om Horizon skulle fått PC släpp skulle du varit tvungen att köpa det mot din vilja?

Vet du inte att det är så det fungerar idag? Störst spelbibliotek på Steam vinner.

Då ligger jag bra på det med mina snart 1500..som antagligen är 1-2 mindre än en drl av er.. men jag jobbar på det!!

startat 30 % av dem eller? spelat ut 2 % av dem... värt det 0%

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Hoof hearted:

Fyfan va bra att det inte släpps till pc så man slipper spela den där skiten! Ser fett tråkigt ut och kommer vara nerskalat som fan vid release!

Vadå, köper du alla spel som kommer till PC eller? Om Horizon skulle fått PC släpp skulle du varit tvungen att köpa det mot din vilja?

Vet du inte att det är så det fungerar idag? Störst spelbibliotek på Steam vinner.

Då ligger jag bra på det med mina snart 1500..som antagligen är 1-2 mindre än en drl av er.. men jag jobbar på det!!

startat 30 % av dem eller? spelat ut 2 % av dem... värt det 0%

Nej snarare startat ca 60% av dom..spelat ut..ingen aning. Men jag och min flickvän ska faktiskt testa samtliga


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar