Overwatch – Symmetra ska göras om senare i år

Robot
Overwatch – Symmetra ska göras om senare i år
Medlem
Overwatch – Symmetra ska göras om senare i år

Är det inte bättre o fixa Hanzo's ult som går igenom väggar?


signatur

AYY LMAO

Medlem

Det är spelarnas förlust. Jag gillar att spela som henne

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Det är spelarnas förlust. Jag gillar att spela som henne

Att försvara sista punkten på exempel anubis är slöseri med en symmetra.

Det är som att slänga bort en ulti från laget. Så vill du komma högre upp får du nog sluta spela symmetra.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av Lolflakes:

Det är spelarnas förlust. Jag gillar att spela som henne

Att försvara sista punkten på exempel anubis är slöseri med en symmetra.

Det är som att slänga bort en ulti från laget. Så vill du komma högre upp får du nog sluta spela symmetra.

Det beror på vilken bana det är. Man kan ju snarare säga att det är banorna det är fel på. Vissa banor passar hon utmärkt på då det finns många "gömställen" att lägga ut sentrys på.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Det är spelarnas förlust. Jag gillar att spela som henne

Det är väl ingen förlust om de gör henne mer gångbar i fler lägen? Ju fler hjältar som faktiskt kan göra något vettigt desto mindre risk är det att man förlorar på grund av att någon "mainar" en viss hero och vägrar byta trots att den inte funkar för det tilltänkta ändamålet.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Är det inte bättre o fixa Hanzo's ult som går igenom väggar?

Pssst.. jag tror att det är meningen att den ska göra det. Hanzo är redan kass som det är så förhoppningsvis får han en buff.

Medlem

Rolig att spela, det enda som behöver ändras är skölden. Gör om den förmågan, på ett sätt som gör henne mer attraktiv när det är annat än försvar.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Är det inte bättre o fixa Hanzo's ult som går igenom väggar?

Det är liksom hela tanken med ulten... Utan det hade den varit fruktansvärt dålig. Redan nu så är det en av dom sämsta ultsen i spelet, och använts mest för att blockera andra spelares framfart eller i hop med en Zarya ult.

Skrivet av disinfect:

Pssst.. jag tror att det är meningen att den ska göra det. Hanzo är redan kass som det är så förhoppningsvis får han en buff.

Hanzo har redan fått en buff. Och är betydligt mycket bättre nu än förut.

Medlem

Rolig karaktär i försvar men portalen borde fungera som Torbjörns turrets, d.v.s. vara tillgänglig från början.

Medlem

Mitt största problem med Symmetra är när någon medspelare kör henne och langar ut en teleporter precis utanför spawn. Kom nu inte och säg att det är vad hon ska göra. Det vet jag väl redan. Men jag blir ändå lika totalkonfunderad varje gång. Vägen från spawn till point kör jag liksom på autopilot; ena handen på tangentbordet, den andra sörplar kaffe. När jag då plötsligt teleporteras iväg utan att märka det blir allt helsnurrigt. Antingen springer jag rakt in i fiender, som dyker upp fortare än väntat, eller så lyckas jag vända om helt och springa hem till spawn igen..

Med i runda slängar 50 timmar investerade i spelet borde jag väl ha vant mig vid det här laget. Men icke. Och säg nu inte att kaffe-autopiloten inte hör hemma i ett fast paced multiplayer fps. Kaffe-autopiloten hör hemma i alla spel.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

1
Skriv svar