Njut av lanseringstrailern för moderna Call of Duty: Modern Warfare

Robot
Njut av lanseringstrailern för moderna Call of Duty: Modern Warfare
Medlem
Njut av lanseringstrailern för moderna Call of Duty: Modern Warfare

CoD4 var ett mästerligt spel att klankriga i. Får hoppas de släpper det löst för den andra sörjan köper jag inte.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:

CoD4 var ett mästerligt spel att klankriga i. Får hoppas de släpper det löst för den andra sörjan köper jag inte.

Amen!

Medlem

4an var helt underbart. Klarade av serien fram till black ops sen har jag inte rört cod :/


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Noob-tubes are back baby!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Geeks Gaming

Gör dom så vi kan hosta våra egna rankade servrar så är det köp direkt från min sida

Medlem

Lär garanterat släppas standalone, men efter dom krängt så många IW som det går.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Gör dom så vi kan hosta våra egna rankade servrar så är det köp direkt från min sida

Av intresse, varför är det viktigt att dom är rankade? Risken för att fuskare blandas med seriösa spelare blir ju så enormt mycket större om man låter spelare kunna manipulera serverfilerna som de vill.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Jinxswe:

Gör dom så vi kan hosta våra egna rankade servrar så är det köp direkt från min sida

Av intresse, varför är det viktigt att dom är rankade? Risken för att fuskare blandas med seriösa spelare blir ju så enormt mycket större om man låter spelare kunna manipulera serverfilerna som de vill.

För COD suger utan promod.

Medlem

Jag vill minnas att jag älskade multiplayer i Modern Warfare. Hoppas det lever upp, vore kul med ett roligt MP spel igen att kötta spelare i

Önskar något företag ville göra en remake på Delta Force.. *suckar*

Medlem

Har IW börjat med dedikerade servrar efter 8 års P2P skitsystem?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Har IW börjat med dedikerade servrar efter 8 års P2P skitsystem?

IW hade dedikerade serverar på MW3. Det var bara MW2 som inte hade det.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Jinxswe:

Gör dom så vi kan hosta våra egna rankade servrar så är det köp direkt från min sida

Av intresse, varför är det viktigt att dom är rankade? Risken för att fuskare blandas med seriösa spelare blir ju så enormt mycket större om man låter spelare kunna manipulera serverfilerna som de vill.

För COD suger utan promod.

Promod går att göra utan rankade servrar.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Avstängd

Enda negativa är att återkommande funktioner i perkar som Last stand. Vilket är världens drygaste perk ever.

Geeks Gaming
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Jinxswe:

Gör dom så vi kan hosta våra egna rankade servrar så är det köp direkt från min sida

Av intresse, varför är det viktigt att dom är rankade? Risken för att fuskare blandas med seriösa spelare blir ju så enormt mycket större om man låter spelare kunna manipulera serverfilerna som de vill.

För det är de som drar spelare... de som bygger community. Är där fuskare så kan man lägga ban.
Precis så som det va när CoD4 kom ut.
Och har någon manipulerat server så byter man server så enkelt är de.
Jag vill ha kontroll över vilken karta jag vill spela och vilken game mode.

Medlem

Hmm, ganska ostig trailer

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Jinxswe:

Gör dom så vi kan hosta våra egna rankade servrar så är det köp direkt från min sida

Av intresse, varför är det viktigt att dom är rankade? Risken för att fuskare blandas med seriösa spelare blir ju så enormt mycket större om man låter spelare kunna manipulera serverfilerna som de vill.

För det är de som drar spelare... de som bygger community. Är där fuskare så kan man lägga ban.
Precis så som det va när CoD4 kom ut.
Och har någon manipulerat server så byter man server så enkelt är de.
Jag vill ha kontroll över vilken karta jag vill spela och vilken game mode.

Du undvek min fråga och svarade på något helt annat. Jag frågade, varför måste den dedikerade servern vara RANKAD för att du måste kunna ha en community?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

"Klassikern gör comeback."
Hur menar ni med klassiker? Om jag tolkar det rätt, menar ni att den är klassisk för att den är omgjord? Jag skulle inte direkt kalla "modern warfare" för klassisk. Däremot call of duty I (2003) och möjligtvis medal of honor (1999) är klassikerna om man ser till cod-serien och dylika soldatpangare.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Geeks Gaming
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Jinxswe:

Gör dom så vi kan hosta våra egna rankade servrar så är det köp direkt från min sida

Av intresse, varför är det viktigt att dom är rankade? Risken för att fuskare blandas med seriösa spelare blir ju så enormt mycket större om man låter spelare kunna manipulera serverfilerna som de vill.

För det är de som drar spelare... de som bygger community. Är där fuskare så kan man lägga ban.
Precis så som det va när CoD4 kom ut.
Och har någon manipulerat server så byter man server så enkelt är de.
Jag vill ha kontroll över vilken karta jag vill spela och vilken game mode.

Du undvek min fråga och svarade på något helt annat. Jag frågade, varför måste den dedikerade servern vara RANKAD för att du måste kunna ha en community?

Jag svara ju :S
Det är de som drar folk. Skulle jag starta 2 servrar var av en va rankad och en var orankad och det inte kommit några moddar till spelet vilken kommer folk att spela på? Jo den som har rank och xp... Och av att folk spelar på den så kan man få in stammisar på server. Kanske göra lite reklam så dom kommer in på teamspeak, kanske till och med går med på att hjälpa till med servern. Typ så som communitys alltid har startat.
Jag är själv inte för ett spel med rank, xp och så vidare då jag kommer från CoD:uo och CoD2 tiden. Men det är tyvärr så här det ser ut.

Medlem

Finns det nån form av matchmaking/ranking/ladders i MW?

Är det i så fall "skillbaserad" alltså att man har någon MMR som anvånds för att matcha folk med samma skill?

Medlem
Medlem

Undra hur mycket arbete de lagts ner på att plocka bort allt som var bra med originalet så som öppna serverfiler, server browser & mod tools.

När communityn ber om dedicerade servrar är inte de vi vill ha match-making på dedis.

1
Skriv svar