Bryt dig in hos din hemska (?) granne i Hello Neighbor

Robot
Medlem
Bryt dig in hos din hemska (?) granne i Hello Neighbor

Tolerant granne som inte ringer polisen.. Utspelas det månne i sverige där det numera verkar vara upp till medborgarna själva att skipa rättvisa?

Ser hur som helst hyffsat ut, får mig att tänka på "Sir, you are being hunted", samma utvecklare kanske..


signatur

Ser ganska kul ut, mig fick den att tänka på "The Burbs", den gamla Tom Hanks komedin där halva grannskapet lockas till att spionera på de skumma nyinflyttade.

Medlem

Igenspikad dörr = enorm porrsamling. Jag hade också brutit mig in.

Medlem

Stupid Flanders...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av vurt:

Utspelas det månne i sverige där det numera verkar vara upp till medborgarna själva att skipa rättvisa?

herregud måste du?

Medlem
Skrivet av Theo B:
Skrivet av vurt:

Utspelas det månne i sverige där det numera verkar vara upp till medborgarna själva att skipa rättvisa?

herregud måste du?

Det är mycket viktig att vara edgy i kommentarer på nätet!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Det är mycket viktig att vara edgy i kommentarer på nätet!

Värst vad ni var lättriggade idag då.

Tyckte bara det det var en komisk detalj, men kom sedan på att det istället kan vara ganska realistiskt, beroende på var eller kanske när det ska utspelas Nu tror jag visserligen inte spelet går in för att vara realistiskt..

Det borde finnas fler spel där fienden är en enda person, och som då istället kan ha en mycket mer avancerad A.I (A.I i spel är ganska resurskrävande), och på så vis bli mer "otäck" pg.a sin klurighet.. Det är min största besvikelse med datorspelens utveckling faktiskt, A.I'n är fortfarande på Pac-man nivå nästan.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av vurt:
Skrivet av Pjotor:

Det är mycket viktig att vara edgy i kommentarer på nätet!

Värst vad ni var lättriggade idag då.

Tyckte bara det det var en komisk detalj, men kom sedan på att det istället kan vara ganska realistiskt, beroende på var eller kanske när det ska utspelas Nu tror jag visserligen inte spelet går in för att vara realistiskt.

Tyckte inte Pjotor lät triggad alls.

Medlem

Hoppas man kan smyga när spelet är klart☺ såg komiskt ut när hen dundrade runt som en elefant hela tiden

Medlem
Skrivet av Theo B:
Skrivet av vurt:

Utspelas det månne i sverige där det numera verkar vara upp till medborgarna själva att skipa rättvisa?

herregud måste du?

Äh i hemstaden får du vänta på polis i 3-4 timmar, om dom ens kommer. Så känns inte så off egentligen.

jhhmmmm man känne nästan igen de här som dagens svea riket sverige nästan..., , . .,,. . ., ,

Helvete vad jag hatar svenska gamers. Varför är det så otroligt viktigt att dra helt irrelevanta kopplingar till sitt politiska missnöje på varenda artikel?


signatur

DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED

Medlem
Skrivet av TheRiktigaJesus:

jhhmmmm man känne nästan igen de här som dagens svea riket sverige nästan..., , . .,,. . ., ,

Helvete vad jag hatar svenska gamers. Varför är det så otroligt viktigt att dra helt irrelevanta kopplingar till sitt politiska missnöje på varenda artikel?

Ni som blev så frukstansvärt triggade och är tvugna att pipa om en kort liten mening som bestod av lite dålig humor kan väl pipa om det till mig via PM så slipper tråden bli full av saker som är ganska irrelevanta för spelet?

F.ö så har FZ själva gjort politiska kopplingar (och i vissa fall saker som liknar ställningstaganden, bl.a drog de upp Brexit). FZ är inte rätt ställe för er, helt enkelt.


signatur
Medlem
Skrivet av vurt:

Värst vad ni var lättriggade idag då.

För det är absolut inte dig det är fel på...

1
Skriv svar