Robot
Dishonored 2

Arkane Studios är något stort på spåren – igen.

#dishonored-2, #dishonored


Medlem
Dishonored 2

Det ser ut som ett spel som blir bättre och roligare ju mer
man lär sig alla de där förmågorna. Snygg grafik


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Mer steampunk till folket!

Medlem

Det jag verkligen ogillar i actionspel och som konsoller med sina begränsat antal knappar har skapat; är pausmenyn för att välja vapen/skills. Snacka om att det förstör tempot i striderna.

Samma i Witcher 3, där pausmenyer som ska öppnas och snurras i. Som tur är fanns det en mods som kunde binda Signs och annat till hotkeys så jag kunde spela alla strider utan att ta fram pausmenyn.

Medlem
Skrivet av Buio:

Det jag verkligen ogillar i actionspel och som konsoller med sina begränsat antal knappar har skapat; är pausmenyn för att välja vapen/skills. Snacka om att det förstör tempot i striderna.

Samma i Witcher 3, där pausmenyer som ska öppnas och snurras i. Som tur är fanns det en mods som kunde binda Signs och annat till hotkeys så jag kunde spela alla strider utan att ta fram pausmenyn.

Pc master race

Medlem

Dishonored är de riktiga uppföljarna till LGS Thief, doften av The Metal Age är stark i de här klippen.

Medlem
Skrivet av Buio:

Det jag verkligen ogillar i actionspel och som konsoller med sina begränsat antal knappar har skapat; är pausmenyn för att välja vapen/skills. Snacka om att det förstör tempot i striderna.

Samma i Witcher 3, där pausmenyer som ska öppnas och snurras i. Som tur är fanns det en mods som kunde binda Signs och annat till hotkeys så jag kunde spela alla strider utan att ta fram pausmenyn.

Du behöver ju inte använda den pausmenyn, behövde du iaf inte till pc versionen av det första.

Medlem

Shadow walk får mig att tänka på The darkness.

Ska bli kul att spela det här, ettan var grym och verkar minst lika bra det här o massor av återspelningsvärde.

Medlem
Skrivet av laban005:

Shadow walk får mig att tänka på The darkness.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av laban005:

Shadow walk får mig att tänka på The darkness.

https://www.youtube.com/embed/tKjZuykKY1I

Ja exakt...

Medlem

Det där med The Great Gatsby träffade någon spik på huvudet. Det är nämligen en av de sämsta filmer jag sett, och när jag tänker efter så är det många spel som påminner om den, nästan som en trend nu. Alltså: Allting är bara choser och poserande och fantasi. Ingenting känns helt begripligt och vardagligt. En (icke)realismnivå liknande den i Sin City och i viss mån American Horror Story: Hårt krystad "stilfull" fantasi. Jag tål det inte.
Fantasi för all del, som i klassiska RPG, men där är det ju ändå fullt rimliga konversationer och personligheter, som man förstår sig på.

I såna där filmer/spel så kan vilken person som helst säga precis vad som helst för underligt, och det är meningen att tittaren/spelaren bara ska svälja det.

1
Skriv svar