Overwatch-utmanaren Paladins snart i beta till konsoler

Robot
Overwatch-utmanaren Paladins snart i beta till konsoler
Medlem
Overwatch-utmanaren Paladins snart i beta till konsoler

En fråga: Varför?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Ni har stavat fel till kopia i rubriken

Jag ser fram emot nya fps baserat på karaktärer med mer mechanics än overwatch, men det här var ju bara löjligt

Medlem

Paladin är bara ren copy av overwatch

Medlem
Skrivet av chrille_1994:

Paladin är bara ren copy av overwatch

Blek kopia. Ytterst blek.

Synd det, för övrigt. Fler liknande spel vore välkomna. Men med någon slags egna idéer.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Har bara spelat Overwatch så har ingen aning om Blizzard kommer känna sig hotade av det här spelet eller någe och gör något desperat. lol


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av saru:

En fråga: Varför?

Pengar

Inaktiv

Oj oj oj vilken rip off på Overwatch att det inte ens var roligt. Vart är kreativiteten och egna ideer? Sorligt hur industrin ser ut.

Medlem

Gick inte det här spelet i beta före Overwatch gjorde det? Eller var det early access?

Medlem
Skrivet av toern:

Gick inte det här spelet i beta före Overwatch gjorde det? Eller var det early access?

Har för mig att Paladins var före ut med betan, men overwatch var ute med en spelbar version för blizzcon före det. Dessutom så ska Paladins varit mer olik Overwatch karaktärer i början för att senare få mer "kopior" av dem. Kollade lite gameplay förut också och det ser inte helt tokigt it, o tror många faktiskt kommer tycka om det om de bara provar. Utvecklingstiden är väl ungefär den samma om man bara ser utifrån då det mer var klart att Blizzard skulle använda sig av delar från Titans till dena typen av fps, men de var före iaf.

Medlem

De kunde väl åtminstone försökt göra ett mer solovänligt spel till skillnad från Overwatch där du är mer eller mindre helt beroende av dina lagkompisar.

Overwatch är som Heroes of the storm där du lvlar med hela laget, finns ingen chans att utmärka sig individuellt om du inte är såååååååå mycket bättre än de du spelar med.

Gnällkuk

Spelet har andra mekaniker än overwatch, men utöver det så är det en kopia helt klart. De måste verkligen ligga precis på gränsen för att slippa att bli stämda. Spelet kallas skämtsamt för poor mans overwatch


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Oj oj oj vilken rip off på Overwatch att det inte ens var roligt. Vart är kreativiteten och egna ideer? Sorligt hur industrin ser ut.

Fungerar det för alla MOBA-spel som finns ute så borde de fungerar för hjälte-fps också. Dock så håller jag med om att utvecklare måste hitta sin egen väg.

Medlem

Angående Overwatch ripoff: Jag har varit i betan sedan före Overwatch kom, och det har inte ändrats speciellt mycket.

I övrigt gillar jag att man får pilla med builds och grejjer, som man inte får i Overwatch. Men håller i övrigt klart lägre kvalité tekniskt.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar