Se stämningsfullt intro till Battlefield 1

Robot
Se stämningsfullt intro till Battlefield 1

Tryckande stämning och breda brittiska dialekter i en rullande plåtburk.

#battlefield-1


Medlem
Se stämningsfullt intro till Battlefield 1

Stämningsfullt var rätt ordval.

Medlem

Man blir sugen på att tjuvkolla men väntar till release och upplever det själv istället


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Stämningsfullt som sagt


signatur

Jäh!

Medlem

Är det bara jag eller har han extremt stora händer (eller extremt litet huvud) på 0:50?

Medlem

Ahhhh!!! @3:32


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Statsmakten:

Är det bara jag eller har han extremt stora händer (eller extremt litet huvud) på 0:50?

Både den brittiska flottan och federation force experimenterade mycket med små huvuden. Dessa experiment ledde dock till komplikationer så som mindre händer och svår mundiarré.
Donald Trumps farfar vittnar om dessa krigsbrott och berättar om svårigheterna att hålla i årorna när han flydde i båt via Irland för att undvika tjänstgöring. Detta hedrade Donald genom att smita undan krigstjänst under Vietnamkriget och kunde sedan skylla på den nedärvda handdefekten som han än idag lider av.

Gällande BF1 så hoppas jag på en intressant kampanj som vågar ta ut svängarna nu när de har hela gnistan som tände en världsbrand som spelplan. Hoppas kan man ju alltid

Medlem
Skrivet av Statsmakten:

Är det bara jag eller har han extremt stora händer (eller extremt litet huvud) på 0:50?

Ser ut som väldigt tjocka lädervantar. Som är nedblodade efter all strid.

1
Skriv svar