Inga recensioner av Mafia III innan släppet nästa vecka

Medlem

Hoppas nu folk väntar med att köpa tills dess att recensionerna kommit ut. Jag tycker dock inte det är självklart att man ska ge recensionsex. till höger och vänster. Medieföretagen kan gott köpa exemplaren som alla andra. Yes, det gör att recensionerna blir senarelagda, men det kanske ger press på utvecklaren att faktiskt släppa spel med bättre kvalitet eller ha en större prisdifferentiering än idag. Ett A eller AA-spel ska inte kosta lika mycket som ett AAA-spel.

k3m
Medlem
Skrivet av InsaneSharky:
Skrivet av arelion:
Skrivet av InsaneSharky:

Jag anser fortfarande att det inte har något med Mafia att göra så därav köper jag det inte samt att jag var besviken på Mafia 2 då den inte var lika bra som första spelet.

Kör du samma argument för alla dina spelköp?

Nej, men det man har läst och sett från detta spel så anser jag att det inte har något med maffian att göra.

maff´ia subst. ~n maffior
ORDLED: maffi-an
• typ av hemlig kriminell organisation med stark toppstyrning urspr. italiensk, ofta med kontroll över hela samhällssektorer
BET.NYANS: allmännare om stark, sluten fraktion inom organisation, inflytelserik grupp e.d.: kulturmaffia.

å det verkar finnas i Mafia 3.

Medlem

Känns alltid oroväckande när sådana här uppgifter kommer fram...

Medlem

Känner mig tveksam. Mafia 1 och 2 var speciella men detta verkar sakna just det speciella och istället försöka bryta ny mark.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:

Känner mig tveksam. Mafia 1 och 2 var speciella men detta verkar sakna just det speciella och istället försöka bryta ny mark.

Ja det ser ut att vara mindre Mafia och mer GTA, tyvärr. Det kan säkert vara ett bra spel men det är mycket potential som gått förlorad.

Medlem
Skrivet av conthox:

Maffiafasoner! (Höhöhö, inte alls lamt.)

Blir nog ett köp efter ett par månader då spelet har patchats och gått ned i pris.

Ja det är så onödigt att köpa grisen i säcken, finns ju inga DEMON kvar heller så.

Medlem
Skrivet av Ender:

Inget jag kommer köpa ändå, men det känns lite som att det här är något nytt fenomen som utvecklare börjar ta efter. Oavsett så säger det sig själv mer än någonsin, sluta förboka, och köp inte på releasedagen. Punkt.

Menar du all förbokning? Jag förbokar själv en del spel men alltid några dagar innan release OM jag gillar vad som skrivs om spelet och om jag tycker att spelet ser kul ut i let's play videos. Ser inte hur det skulle påverka något.


signatur

PSN: MrOakenborn

12
Skriv svar