Division-Massive tänker växa – köper helt kvarter i Malmö

Robot
Medlem
Division-Massive tänker växa – köper helt kvarter i Malmö

World in Conflict 2

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLAaaaaaaaaaaaa

Medlem

Gör nytt Ground Control.... nu?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Trevlig att höra, både att dom växer och att dom håller sig i Sverige. Tror det är bra för Malmö att lägga sig där med.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare
Skrivet av Hipshot:

Gör nytt Ground Control.... nu?

YES PLEASE! ..

Eller åtminstonde en remake, spelade igenom ground control för två år sen och ljud effekterna i det spelet håller än, bättre än många nya spel idag, grafiken behöver en rejäl overhaul dock.

"pew pew pew"

Medlem

Ett nytt Ground Control? Sure.
Men jag skulle heller inte säga emot ett fullskaligt FPS singelplayer-spel i den värld som The Division utspelar sig i. Bort med bulletsponges och fram med lite mer realism till de vackra miljöerna och släng in en grymt bra story så vore jag nöjd.
(Elevatorpitchen borde vara ungefär: The Division möter Max Payne)

Medlem
Skrivet av PsyX:

World in Conflict 2

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLAaaaaaaaaaaaa

Hoppas på detsamma!

Medlem

När Möllan nämndes kom jag att tänka på denna gossen

För jävla roligt att det går så bra för massive! Tyvärr fastnade jag aldrig riktigt i The Division.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ett populärt ground Control vore nåt. Gillade mp där skarpt, scenen var för liten dock

FM-guru
F.d. Sisyr

Behöver inte nödvändigtvis ett nytt Ground Control eller World in Conflict, men de får ju mer än gärna skapa ett nytt RTS, eftersom man beviserligen har branschledande kompetens i företaget.

Medlem

ja, ett the Division 2 riskerar ju att floppa nu när alla tycker att ettan suger, så finns det verkligen skäl att bygga ut i detta läge??


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

ja, ett the Division 2 riskerar ju att floppa nu när alla tycker att ettan suger, så finns det verkligen skäl att bygga ut i detta läge??

Dom kanska har gjort andra spel också, bra spel.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av toast:

ja, ett the Division 2 riskerar ju att floppa nu när alla tycker att ettan suger, så finns det verkligen skäl att bygga ut i detta läge??

Dom kanska har gjort andra spel också, bra spel.

Jag vet det, men i den här cyniska branchen är din senaste tripel A titel nästan det enda som räknas, 5 -10 år gamla spel räknas inte för investerarna även om de hyllas av sentimentala spelare!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av toast:

ja, ett the Division 2 riskerar ju att floppa nu när alla tycker att ettan suger, så finns det verkligen skäl att bygga ut i detta läge??

Dom kanska har gjort andra spel också, bra spel.

Jag vet det, men i den här cyniska branchen är din senaste tripel A titel nästan det enda som räknas, 5 -10 år gamla spel räknas inte för investerarna även om de hyllas av sentimentala spelare!

Nä det är väl tydligt att inte kvaliten på spel spelar någon roll längre när det ska komma ett watch dogs 2

Medlem

Ja, jag vet inte om The Division suger. Hur många ex. såldes egentligen?


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar