Metal Gear Solid: Peace Walker

Robot
Metal Gear Solid: Peace Walker

Som från en klarblå himmel trillar det ner, Konamis stora Metal Gear-spel till Sonys minsta. Du finner massor av nya trick under huven, men till fördel och nackdel är det mesta som förr.

#metal-gear-solid-peace-walker, #metal-gear-solid-3-snake-eater, #metal-gear-solid-portable-ops, #metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots, #monster-hunter


Medlem
Metal Gear Solid: Peace Walker

PSP...vill ha detta till valfri annan plattform..........till slut får man väl köpa sig en psp också

Medlem

Varför gjorde dom inte detta till ps3.. Vad är grejen:(

Medlem
Skrivet av xector:

Varför gjorde dom inte detta till ps3.. Vad är grejen:(

För att det kostar så mycket mer att utveckla till PS3.

Detta verkar vara bang for your buck!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja men bättre å vänta på Rising det kanske blir hyffsat.

Medlem

Ännu en anledning att jag måste skaffa en PSP.
Fan att Valkyria Chronicles 2 ska komma till PSP och inte PS3. : (


signatur

PSN: Zynox92

Medlem

Sluta släpp bra spel exklusivt till PSP för bövelen!

Medlem

Tycker inte MGS passar på PSP, kontrollen är bara för hemsk. Har inte orkat klara ut MGS: Portabel Ops bara för det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

nästan bara sugen på psp för detta.

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av xector:

Varför gjorde dom inte detta till ps3.. Vad är grejen:(

För att det kostar så mycket mer att utveckla till PS3.

Jag tror inte att konami eller kojima studion lider av pengabrist direkt.

Medlem

Vägrar spela på den lilla, lågupplösta skräpskärm som sitter på PSP (ghosting borde inte existera 2010), som med Portable Ops blir det alltså inget köp.

Riktigt synd att uppföljaren till det bästa MGS tillika ett av de bästa spelen till PS2 var tvunget att utvecklas till en handhållen konsol. Det känns lite som om Half-Life 3 skulle släppas till exklusivt till DS.

Vym
Medlem

En av anledningarna till att man blir ledsen i ögat för att man har sålt sin PSP, nåväl livet går vidare.

Medlem

Älskar Big Boss. Fan i mig största nyheten sen Oblivion.

Medlem

Jag har PSP men jag är riktigt butter över kontrollerna, laddade ned Peace Walker demot för länge sen och blev ytterst besviken av att navigera med piltangenterna samtidigt som den precisionslösa analogspaken. Hur kan man förstöra ett spel av denna kaliber genom att använda en plattform som absolut inte är byggd för denna typen av spel där kameran är så viktig?! Man borde kunna koppla in sin PS3 kontroll till PSP och tejpa fast PSPt på väggen eller i nåt car-kit.

Medlem

Ser så otroligt jävla dåligt ut när han håller vapnet som för att sikta med högerögat när det är det ögat han är blind på. Hur fan tänker dem? Då får han väl skjuta vänsterhänt istället?

Eller de kanske tycker att han är så otroligt ball, lite som Chuck Norris så han siktar aldrig...

Medlem

Detta är utan tvekan det bästa MGS sedan Snake Eater, storywise. Visst, 1, 2 och 4 hade en underbar sådan, men det som gör 3 och PW till bäst är att det likväl kunde hänt i verkligheten (om man bortser från super soldater), och ger en skingrande vision på sanningen som vi ser den. All denna inarbetad information Kojima hanterar är i särklass, och hur han använder den gör han till mer än mänsklig.

1
Skriv svar