Första svenska stridsvagnen finns (snart) i World of Tanks

Robot
Första svenska stridsvagnen finns (snart) i World of Tanks
Releasehästryttare
Första svenska stridsvagnen finns (snart) i World of Tanks

Medans Warthunder har haft en svensk tank nu i ett par månader så kände Wargameing att de behövde göra samma sak

Medlem
Skrivet av Devan:

Medans Warthunder har haft en svensk tank nu i ett par månader så kände Wargameing att de behövde göra samma sak

Skulle inte kalla Strv 81 en svensk tank, det är mer en inköpt centurion tank från england ;). WoT lägger in tanks som var byggda eller fanns i planner att byggas :D. som är väldigt interesant att se!

Medlem

Strv 103!! =D

Releasehästryttare
Skrivet av Alleez:
Skrivet av Devan:

Medans Warthunder har haft en svensk tank nu i ett par månader så kände Wargameing att de behövde göra samma sak

Skulle inte kalla Strv 81 en svensk tank, det är mer en inköpt centurion tank från england ;). WoT lägger in tanks som var byggda eller fanns i planner att byggas :D. som är väldigt interesant att se!

I know i know, men gaijin sa för ett tag sen att "riktiga" svenska tanks skall komma när EU tech trädet kommer i slutet av nästa år.

Medlem

Har inte köpt någon tank för pengar än och även om denna är "svensk" så blir det nog så fortsättningsvis också. Men om vi får ett eget träd att låsa upp...Yes!

Inaktiv

Den är inte försenad. Wargaming sket bara i att berätta att den skulle komma efter patchen. De ljög helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:

Har inte köpt någon tank för pengar än och även om denna är "svensk" så blir det nog så fortsättningsvis också. Men om vi får ett eget träd att låsa upp...Yes!

Jag har ett par köpta som jag fått - men köpte min första tank för ett par veckor sedan: Scorpion. Älskar den tanken! Kanonbra för grinda credits


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Darkmage1971:

Har inte köpt någon tank för pengar än och även om denna är "svensk" så blir det nog så fortsättningsvis också. Men om vi får ett eget träd att låsa upp...Yes!

Jag har ett par köpta som jag fått - men köpte min första tank för ett par veckor sedan: Scorpion. Älskar den tanken! Kanonbra för grinda credits

Hmm...har hört att många gillar Scorpion. Det finns väl i shopen ett tag till tror jag. Kan man få köpetankar? Gåvor från kompisar eller?

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Darkmage1971:

Har inte köpt någon tank för pengar än och även om denna är "svensk" så blir det nog så fortsättningsvis också. Men om vi får ett eget träd att låsa upp...Yes!

Jag har ett par köpta som jag fått - men köpte min första tank för ett par veckor sedan: Scorpion. Älskar den tanken! Kanonbra för grinda credits

Hmm...har hört att många gillar Scorpion. Det finns väl i shopen ett tag till tror jag. Kan man få köpetankar? Gåvor från kompisar eller?

Jadå - funkar hur bra som helst


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hade det gått att göra pre-order hade jag frångått principen att inte göra så

Ska ha varenda en!

Nu önskar man sig bara en easterneurope.wargaming.eu server också! Nu och nu, det har man önskat sig sen man började spela.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Darkmage1971:

Har inte köpt någon tank för pengar än och även om denna är "svensk" så blir det nog så fortsättningsvis också. Men om vi får ett eget träd att låsa upp...Yes!

Jag har ett par köpta som jag fått - men köpte min första tank för ett par veckor sedan: Scorpion. Älskar den tanken! Kanonbra för grinda credits

Hmm...har hört att många gillar Scorpion. Det finns väl i shopen ett tag till tror jag. Kan man få köpetankar? Gåvor från kompisar eller?

Just Scorpion köpte en kompis till mig faktiskt. Det enda som är "dåligt" är att om man har WoT knutet till nån webmail som man kollar nån gång i månaden så ser man inte att man fått en tank.Det syntes inte ingame förrän jag accepterat den via mail.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Spelet är så sjukt segt att grinda att man tröttnar. Typiskt free to play, pay to win. Köper man inte premium går man back och glöm att få tag i en tier x tank. 1000 spänn för 5 tunga tanks just nu, känns värt!

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Spelet är så sjukt segt att grinda att man tröttnar. Typiskt free to play, pay to win. Köper man inte premium går man back och glöm att få tag i en tier x tank. 1000 spänn för 5 tunga tanks just nu, känns värt!

Mja, det finns inte mkt pay 2 win i det hela. Och back går man oftast ifall man spelar riktigt dåligt eller bara kör med specialammon som egentligen inte behövs.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Star Lord:

Spelet är så sjukt segt att grinda att man tröttnar. Typiskt free to play, pay to win. Köper man inte premium går man back och glöm att få tag i en tier x tank. 1000 spänn för 5 tunga tanks just nu, känns värt!

Mja, det finns inte mkt pay 2 win i det hela. Och back går man oftast ifall man spelar riktigt dåligt eller bara kör med specialammon som egentligen inte behövs.

Det vet jag inte om jag håller med om. Efter tier 5-6 måste man ha premium för att komma vidare. Man tjänar för lite cash annars för att samla ihop till tanks. Rent tekniskt går det förstås men praktiskt... nja.

Däremot är det inte pay 2 win längre. I alla fall inte sen de sen evigheter tillbaka införde "guldammo" för ingame credits istället för endast guld.

Kan förstå att man ledsnar lite om man kör samma tanks om och om igen.Själv är jag väldigt förtjust i artilleri så variationen blir ju mycket större för oss som spelar allt (är väl inte så glad i light tanks men visst).


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:

Det vet jag inte om jag håller med om. Efter tier 5-6 måste man ha premium för att komma vidare. Man tjänar för lite cash annars för att samla ihop till tanks. Rent tekniskt går det förstås men praktiskt... nja.

Jag körde upp flera linjer till tier 9 innan jag köpte premiumkonto för första gången, så lång tid tar det inte.

Tier 5 är ju sweet spot för att tjäna pengar (med vanliga tanks) men vinst gör man ju upp till och med tier 9 på nästan alla tanks om man inte spelar dåligt.

Kanske ska tillägga att jag inte är någon samlare, jag säljer alla tanks jag spelat genom. Ska man sitta och samla på tanks får man skylla sig själv att man har ont om credits.

Medlem

Köpte precis stridsvagnen, blir att inviga efter jobbet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Köpte precis stridsvagnen, blir att inviga efter jobbet

Galet ovant med det svenska kacklet. Ofta brukar det låta löjligt men rätt så hyfsat får man säga.

Inte så mycket pansar men en autoloader är alltid spännande.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av Ankh:

Köpte precis stridsvagnen, blir att inviga efter jobbet

Galet ovant med det svenska kacklet. Ofta brukar det låta löjligt men rätt så hyfsat får man säga.

Inte så mycket pansar men en autoloader är alltid spännande.

Ja svenskan oroar mig lite...kommer ihåg dungeon keeper och diablo på svenska


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Köpte precis stridsvagnen, blir att inviga efter jobbet

Du får väl recensera den här i tråden sen. GL&HF!

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Ankh:

Köpte precis stridsvagnen, blir att inviga efter jobbet

Du får väl recensera den här i tråden sen. GL&amp;HF!

Bra autoloader kanon - gör dock inte så mycket base damage.
Vad det gäller hastighet på tank osv så är den en medelmåtta faktiskt. Inget att direkt jubla över, men att den är svensk gör den förbannat kul att lira. I snitt har jag gjort ca 1200 damage per match.
Den kunde haft lite bättre aim dock.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Ankh:

Köpte precis stridsvagnen, blir att inviga efter jobbet

Du får väl recensera den här i tråden sen. GL&amp;amp;HF!

Bra autoloader kanon - gör dock inte så mycket base damage.
Vad det gäller hastighet på tank osv så är den en medelmåtta faktiskt. Inget att direkt jubla över, men att den är svensk gör den förbannat kul att lira. I snitt har jag gjort ca 1200 damage per match.
Den kunde haft lite bättre aim dock.

Okej, så där mao. Men som du säger, den är svensk. I första matchen jag spelade igår så fanns det sex stycken av den med. Så den verkar vara poppis iaf.

1
Skriv svar