Kultspelet Voodoo Vince får en HD remaster nästa år

Robot
Kultspelet Voodoo Vince får en HD remaster nästa år
ELF
Medlem
Kultspelet Voodoo Vince får en HD remaster nästa år

Hade ju en krysslåda på den tiden, men har aldrig hört talas om spelet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Står att det kommer till både win10 och xbone

Medlem

Hoppas det även kommer till Steam då jag nyligen emigrerade dit...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag spelade det spelet när jag var liten. Hade rätt kul i det vad jag minns! Tills jag upptäckte Halo och Fable till Xbox..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Har fortf min kopia här hemma, och är utan tvekan en av mina favoriter på orginal xboxen.


signatur

God is dead

Medlem

Va sköj. Nu har jag äntligen en motivering att skaffa en Xbone! Eller så så testar jag att se om min gamla chippade xbox startar och se om jag hittar Vince på den...

Medlem

Gillade den humor spelet levererade, musiken var skön och svängig den oxå. Några frustrerande bitar men jag hade väldgt kul med Vince.
Dör och spawnar vid savepoint: Vince -"Darn still ugly."

1
Skriv svar