Se tidig gameplay från Wasteland 3!

Robot
Medlem
Se tidig gameplay från Wasteland 3!

Jäklar det här ser sjukt mycket bättre ut än 2:an

Medlem

Fasen vad jag hoppas det här blir nya Staaaaaaaa. Erh..
Drar in lagom skitmycket pengar.
MOT BETALKORTEN!

Medlem

Är det turbaserad gameplay, eller såg jag fel? (har ingen erfarenhet av tidigare wasteland-spel)

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Är det turbaserad gameplay, eller såg jag fel? (har ingen erfarenhet av tidigare wasteland-spel)

Japp

Medlem

Det ser helt otroligt bra ut!

Medlem

Ska ge tvåan en chans till och fungerar inte det så känns det inte som någon idé att titta åt trean. Tycker Fallout Tactics är bättre än Wasteland 2.

Medlem

Wasteland 2 var grymt


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Härliga tider väntar med massiva kanelbullar, enorma glas mjölk och en massa timmar i Wasteland 3
Nu ser framtiden genast lite ljusare ut i form av skärmljus

Avstängd

Ser bra ut, dock är jag tveksam till Fig...
Sen så är spelets release planerad till Q4 2019 :/

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Ser bra ut, dock är jag tveksam till Fig...
Sen så är spelets release planerad till Q4 2019 :/

Jag tycker Fig ser intressant ut som plattform för crowdfunding. Det ger personer, alla eller utvalda, chans att investera i ett projekt på riktigt med återbetalning på investeringen och inte bara få rewards, beroende på hur projektet går.
InXile gör det väldigt bra att sätta en relativt hög inträdesnivå för investering jämte vanlig funding. Då blir det tydligt vad det handlar om och vilka risker som finns med det.

Investeringen är ju inget för den vanliga crowdfundaren, men friheten över projektet ligger fortfarande kvar hos InXile.

Vad tänker du som tveksamt kring FIg?

Medlem

Ser ju bra ut på pappret iallafall.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Okej, ta det lite lugnt nu allesamman. Det här ju uppenbarligen inte gameplay, eller ens i en spelmotor, utan förmodligen en förrenderad konceptvideo..

Medlem
Skrivet av Namn Namnsson:

Okej, ta det lite lugnt nu allesamman. Det här ju uppenbarligen inte gameplay, eller ens i en spelmotor, utan förmodligen en förrenderad konceptvideo..

Precis min tanke; inget gameplay, snarare intro.

Medlem
Skrivet av Namn Namnsson:

Okej, ta det lite lugnt nu allesamman. Det här ju uppenbarligen inte gameplay, eller ens i en spelmotor, utan förmodligen en förrenderad konceptvideo..

Sträckte mig just efter att skriva detta.

Rubriken "tidig gameplay" är antagligen lite missvisande. Det är nog snarare något i stil med prototyp-gameplay eller koncept-gameplay.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fan, hoppas jag kommer ihåg detta när nästa lön kommer. Köpte en ryggsäck och har inte råd att backa denna på collectors nivå just nu

Medlem

Tyckte wasteland 2 sög hoppas detta blir bättre

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Tyckte wasteland 2 sög hoppas detta blir bättre

Tyckte det var ok. Inte briljant men ok. Störde mig en hel del på att grafiken kändes väldigt 2005.

Gen
Medlem

Vilken mysig grafik!

Medlem

Tja, kan vara förrenderat eller inte. Är det samma eller snyggare än 2:an så är jag nöjd.
Hoppas dock att det inte drar ner på dialog/text till fördel för röstskådespeleri.
Bra grafik är ju alltid trevligt, men i ett RPG känns det ganska sekundärt.

MEG
Medlem

Hmm jag gissar på att det är in game vi ser, InXile har iaf tidigare varit ärliga...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Wille_3:

Tja, kan vara förrenderat eller inte. Är det samma eller snyggare än 2:an så är jag nöjd.
Hoppas dock att det inte drar ner på dialog/text till fördel för röstskådespeleri.
Bra grafik är ju alltid trevligt, men i ett RPG känns det ganska sekundärt.

Problemet är bara att det ändå inte riktigt funkar med grafik som ser 10 år gammal ut i ett spel. Behöver ju absolut inte vara det senaste men när Neverwinter nights 2 ser bättre ut än sproilans nya Wasteland 2, då har man problem.

1
Skriv svar