Slå ihjäl robotar med deras avslitna armar i Robo Recall från Epic Games

Robot
Slå ihjäl robotar med deras avslitna armar i Robo Recall från Epic Games

Någon måste tukta de olydiga robotarna.


Gnällkuk
Slå ihjäl robotar med deras avslitna armar i Robo Recall från Epic Games

Slita av armarna och slå ihjäl sin fiende med fnissade jag en hel del åt i doom


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Detta såg coolt ut! Fan Epic är bra grabbar dom!

Medlem
Skrivet av philgapin:

Detta såg coolt ut! Fan Epic är bra grabbar dom!

Dom gör bra grejer, men alltid lite tråkigt när något är "Oculus Touch Exclusive" :/ Har man tur så kanske det kommer för Vive i förlängningen också, men Oculus har köpt till sig lite för många titlar för att det ska kännas riktigt bra.

/ LordDaimos

Medlem

Var bland de fjantigaste robotkommentarena jag hört.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av philgapin:

Detta såg coolt ut! Fan Epic är bra grabbar dom!

Dom gör bra grejer, men alltid lite tråkigt när något är "Oculus Touch Exclusive" :/ Har man tur så kanske det kommer för Vive i förlängningen också, men Oculus har köpt till sig lite för många titlar för att det ska kännas riktigt bra.

/ LordDaimos

Ja det är alltid tråkigt när det kommer hårdvarubarriärer (som bara finns för någon bestämt det). Hoppas inte detta innebär att Epic börjar rikta in Unreal Engine mot Oculus. Använder Unreal i jobbet och vill nog i ärlighetens namn hellre ha Vive till våra framtida VR applikationer :/

Medlem

När jag hör robotar och epic tänker jag på One Must Fall 2097

1
Skriv svar