Spraymålningar återvänder till CS men kostar nu pengar

Robot
Spraymålningar återvänder till CS men kostar nu pengar

Det är ett hårt liv att vara graffitikonstnär i Counter-Strike: Global Offensive.

#counter-strike-global-offensive


Medlem
Spraymålningar återvänder till CS men kostar nu pengar

Nej.Tack.

Medlem

Ahahaha, det var verkligen bättre förr =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem
Medlem

Jag visste det. Tänkte på detta för 3 år sedan, "När ska dom tjäna pengar på Spray funktionen som dom tog bort?"

Medlem

Länge leve Kapitalism!

Nej men allvarligt talat.

Så länge 15 åringar snor mammas kort och köper nycklar skins och stickers, så länge kommer dom fortsätta försöka pracka på ungdomarna ännu mer skit.

Folk förstår inte att dom kan rösta med plånboken och få stop på sånt här trams.

Medlem

Att sälja sprays är OK tycker jag. Men de bör VERKLIGEN inte ha "laddningar". Köper man en spray bör den vara för alltid.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Dagens ungdomar tror väl att sånt här är okej nu. Förr så fick vi minsann lägga in våra egna hentaibilder att spraya!

Medlem

Är de seriös? WTF?! Istället för att komma på nånting nytt så hackar de sönder sina spel och gör att man måste betala för ALLT som förut har ingått. Nice...

Medlem

Insåg och avstod gosörjan från start.
Detta är inte vettigt nånstanns (säger någon emot är de "insert"... KEFT).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ahahaha, det var verkligen bättre förr =D

Inte för att jag lirar CS, men däremot lirat en hel del tf2 i mina dagar, så ser jag anledning till att behöva ha "sprays" i kontrollerade former då det konstant används för stötande material och inte mycket annat.

Men det betyder inte att jag tycker det här var nån bra lösning.

Medlem

50 laddningar? Fiffigt. Varför inte ta det lite längre och införa slitage på skins när dom ändå håller på? Factory new försvinner så fort skinet används, så klart. You know where you heard it first

Inaktiv

Fiffigt att ta bort funktioner som spray och custom skins sen återinföra det ett tag senare med prislapp.

Medlem

LOL! Och folk kommer köpa detta såklart.... Suck...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det är ju tur att de inte kommer i belöningspaket som spammar ned inventory men inte går att öppna utan att köpa en nyckel för 50kr. Sådana mikrotransaktioner hade ju varit värre än allt f2p-marknaden kastat mot oss konsumenter.

Medlem

Äh, gnäll. 1.6 finns fortfarande att ladda ner på Steam om hen hellre spelar det.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag är helt för cosmetics, och att sprays skulle vara drops/items är också bra. Men att man har begränsat med sprays? Nja, det är lite väl.

Medlem
Skrivet av Preed:

Äh, gnäll. 1.6 finns fortfarande att ladda ner på Steam om hen hellre spelar det.

Jag tror nog att det finns folk som gillar själva spelet CS:GO men som klagar på såna här detaljer, det är väl inte jättekonstigt?
Man är väl inte sugen på 1.6 bara för att man vill slippa krångelskitprylar?

Å andra sidan lirar jag inte CS alls pga användarskaran ändå.

Medlem

Mycket bra! Kommer leda till ökade prispotter i tävlingar vilket gör att sporten blir mer attraktiv och kan växa. Bra för esporten.

Medlem

Blev det för mycket när folk började använda hårdporr mot det bisarra hållet.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Lite konstig attityd hos många tycker jag. Detta är ju så långt ifrån pay 2 win som det går. Det är bara, precis som vapenskins, extra lull-lull som man kan krydda upplevelsen med, inte något som påverkar slutresultatet. De som inte tycker om det kan ju bara ignorera det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tycker de kan vara ok, är ju redan samma historia med skinsen. Så länge skiten är kosmetisk och frivillig. Problemet är ju att spraysen dock bara går att använda ett antal gånger innan dom "tar slut".
Vilket känns ganska skitigt.

Medlem

Du får väl ändå sprays gratis lite då och då, big deal

Medlem

Och Valve fortsätter att bränna sina good will points...


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Kaiten:

Mycket bra! Kommer leda till ökade prispotter i tävlingar vilket gör att sporten blir mer attraktiv och kan växa. Bra för esporten.

Nu måste det ha tagits i så det kom lite lite bajs i alla fall. Snacka om att kämpa för positiviteten. Kul att se ändå

Medlem

galet, skulle lätt bojkotta spelet, det där är ju girigt, med tanke på att det var en trevlig funktion som funnits sen cs beta och inte direkt svårt att patcha in lösningar på dom problem dom haft..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Löjligt hur stötta folk blir, skit i att köpa funktionen bara. Om kostnaden för den lever kvar så finns det ett intresse för köp. Bra affärsidé.

Medlem

Snart byter CS genre från "Actionshooter" till "Economic Managementshooter"

12
Skriv svar